کد خبر: ۱۶۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 16
دستیارهای صوتی، این روزها در نرم افزارهای به کار رفته درون نوت بوک، تبلت، کامپیوتر، انواع سیستم عامل ها، گوشی های هوشمند و گجت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش آی تابناک : اینک LG در اقدامی جالب توجه، اعلام کرده است که دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) را به تلویزیون های خود خواهد آورد. ال جی دستیار صوتی گوگل را به تلویزیون های Super UHD و QLED 2018 خواهد آورد. این شرکت به جای آنکه سیستم عامل WEB OS را به سیستم عاملی مانند اندروید تغییر دهد، دستیار صوتی گوگل را به آن تزریق کرده است.

یک کلید فیزیکی "میکروفون" بر روی ریموت کنترل این تلویزیون ها تعبیه شده است، پس از فشرده شدن، دستیار صوتی گوگل را در اختیار کاربران قرار می دهد. Google Assistant تنها به ارائه محتوای سرچ ساده محدود نشده و از کنترل منازل هوشمند (Smart Home) گرفته تا گردش در محتوا و ... توسط این دستیار صوتی قابل استفاده است. دستیار صوتی گوگل با بیش از 5000 دستگاه هوشمند سازگار بوده و حتی می تواند دیگر تجهیزات صوتی را بدون نیاز به ریموت کنترل اضافی، مدیریت نماید. Google Assistant تا پایان سال 2018 با 30 زبان زنده دنیا سازگار خواهد شد.


منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار