تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 15
فیس‌بوک تصمیم گرفته است که در پلت‌فرم خود، به راه‌اندازی ارز رمزنگاری شده اختصاصی اقدام کند.
به گزارش آی تابناک : این روزها که ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده در سراسر جهان با استقبال مواجه شده است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی درصدد راه‌اندازی یک پلت‌فرم ویژه و ارز دیجیتالی اختصاصی هستند.

چندی پیش قبل از انتشار خبر رسوایی فیس بوک، گزارش‌های بسیاری مبنی بر تلاش این شبکه اجتماعی برای عرضه ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده منتشر شده بود. اما پس از خبر رسوایی این شرکت مبنی بر افشای اطلاعات خصوصی و نقض حریم شخصی کاربرانش و همچنین همکاری با نهادهای امنیتی و دولتی، ارزش سهام این شرکت به شدت سقوط کرد و منتقدان بسیاری نیز آن را نقد کرده و این شبکه اجتماعی را ترک کردند تا بدین ترتیب، اعتراض خود را نسبت به سهل انگاری فیس بوک نشان دهند.

اما حالا جدیدترین گزارش‌های منتشر شده حاکی است که فیس بوک قصد دارد ارز دیجیتالی رمزنگاری شده اختصاصی خود را راه‌اندازی و عرضه کند تا علاوه بر جذب سرمایه‌گذاری‌های عظیم، باری دیگر به محبوبیت خود بیفزاید.

فیس بوک با توسعه فناوری بلاک‌چین اعلام کرده که این شرکت برنامه‌های جاه‌طلبانه بسیاری را در راستای عرضه و تولید ارزهای دیجیتالی دارد و می‌خواهد با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه بپیوندد.




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار