کد خبر: ۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 15
لپ تاپ های ۱۳ و ۱۷ اینچی سری Envy نیز از بروزرسانی های اچ پی محروم نشده و طراحی، میزان حاشیه نمایشگر و سخت افزار آنها بهبود پیدا کرده است.

به گزارش آی تابناک : کمپانی سازنده الگوی جدیدی را روی بدنه این لپ تاپ ها پیاده کرده که شباهت زیادی به طرح های روی چوب یا شمشیر و چاقوهای سوری دارد و به همین خاطر آن را «دمشق» نامگذاری کرده است.

جنس بدنه از آلومینیوم پرداخت شده ساخته شده و برای مدل ۱۳ اینچی در رنگ های نقره ای و طلایی و برای نسخه ۱۷ اینچی تنها در رنگ نقره ای عرضه خواهد شد.

اچ پی envy

Envy 13

حاشیه های نمایشگر در مدل ۱۳ اینچی کاهش یافته و در لبه بالایی آن وبکم TrueVision HD با میکروفون های دیجیتالی دو لایه قرار گرفته است.

نمایشگر لمسی هر دو دستگاه از نوع IPS WLED است که روی آن را لایه ای از گوریلا گلس پوشانده و در پیکربندی های مختلف رزولوشن آن از FHD تا 4K UHD متغیر است.

از نظر سخت افزاری هر دو مدل از چیپست نسل  هشتم اینتل i7-8550U با پردازنده چهار هسته ای و فرکانس پایه ۱.۸ گیگاهرتز بهره می برند که تا ۴ گیگاهرتز هم افزایش پیدا می کند.

اچ پی envy

Envy 17

مدل۱۳ اینچی از رم ۸ گیگابایتی LPDDR3-1866 بهره می برد و در کنار آن گرافیک مجتمع UHD 620 اینتل یا جی فورس MX150 دو گیگابایتی قرار خواهد گرفت. مدل ۱۷ اینچی اما میزبان ۱۲ گیگابایت رم DDR4-2400 و گرافیک جی فورس MX150 خواهد بود.

میزان حافظه داخلی برای مدل کوچکتر به ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe محدود شده اما مدل ۱۷ اینچی از قابلیت ذخیره سازی دوگانه برخوردار است که شامل Optane ،SSD اینتل و هارد درایو خواهد بود.

از دیگر قابلیت های سری Envy می توان به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در لبه دستگاه، SureView برای پنهان کردن محتوای نمایشگر از زوایای کناری، پورت های Type-C 3.0، USB 3.0 و جک ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

کمپانی سازنده برای Envy ۱۳ قیمت ۹۹۹ و برای مدل بزرگتر بهای ۱۰۴۹ دلاری را در نظر گرفته است.





منبع : anandtech 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار