کد خبر: ۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 13
دیروز در خبرها دیدم که Olixar که یکی از شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی برای محصولات اپل است، تصویری از گوشی iPhone SE 2018 در وب سایت موبایل فان به اشتراک گذاشته است. امروز هم اخبار بیشتری در خصوص گوشی ارزان قیمت آینده اپل (در مقایسه به قیمت دیگر گوشی‌های این شرکت) منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که سازندگان لوازم جانبی محصولات در نمایشگاه فناوری ژاپن به اشتراک گذاشته اند، اپل هنوز تولید محصولات سال 2018 را آغاز نکرده است. این بدان معناست که احتمال معرفی گوشی ها در سه ماهه دوم سال 2018 بسیار کم است.

به گزارش آی تابناک : در واقع این گزارش مدعی است که اپل هنوز تصمیم نگرفته است که در آیفون SE جدید خود از دوربین TrueDepth، بریدگی بالای نمایشگر، صفحه نمایش بدون حاشیه و قابلیت Face ID مشابه با آن تصویری که Olixar منتشر کرده بود، استفاده کند یا خیر. این شرکت می تواند انتخاب کند که دستگاهی مشابه با آیفون های اوریجینال، مانند آیفون 5s ارائه کند. انتخاب دیگری که اپل دارد اینست که آیفون SE سال 2018 را با نمایشگر 6 اینچی عرضه کند. البته طبق پیش بینی ها احتمالا آیفون جدید با بدنه شیشه عرضه خواهد شد تا از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی کند.


یک تولیدکننده شیشه می گوید که اپل از سه نوع شیشه برای ساخت دستگاهش استفاده خواهد کرد، که یکی از آنها شیشه برش خورده ای برای ناچ بالای نمایشگر است. تصویری هم که در بالا مشاهده می کنید، دیروز منتشر شده که محافظ iPhone SE (2018) را در کنار نسخه اصلی گوشی نشان داده است. با این حال شایعاتی که از چین به گوش میرسد، اعلام کرده است که آیفون SE جدید در کنار آیفون Xs، آیفون Xs Plus و آیفون 9 در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار