کد خبر: ۱۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 13
ویندوز 10 دیر یا زود ویژگی Sets که رابط کاربری زبانه داری برای مدیریت پنجره‌ها است را دریافت خواهد کرد. مشخصاً تمام کاربران با این ویژگی ارتباط برقرار نخواهند کرد و خواهان غیرفعال کردن آن و بازگشت به حالت آشنا و قدیمی ویندوز خواهند بود. با وینفون همراه باشید تا نحوه‌ی غیرفعال سازی Sets را بررسی کنیم.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت در آینده‌ای نزدیک قرار است ویژگی Sets را برای ویندوز 10 منتشر کند. این ویژگی یک روش جدید برای مدیریت پنجره‌ها معرفی خواهد کرد که شبیه به رابط کاربری موجود در مرورگر‌های وب، بر اساس زبانه‌ها کار خواهد کرد. Sets یک روش مدرن و خاص برای مدیریت پروژه‌ها خواهد بود که قادر خواهید بود تمام پنجره‌های مرتبط، از اپلیکیشن‌های مختلفی که برای پروژه خود به آن نیاز دارید را در یک پنجره تحت عنوان یک "ست” جمع خواهد کنید. ست‌ها را می‌توانید یکباره ببندید و دوباره از طریق نوار زمانی ویندوز فرا بخوانید.

ممکن است تمام کاربران از کار با Sets لذت نبرند. با استفاده از آموزشی که در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت می‌توانید این قابلیت را غیرفعال کنید و به رابط کاربری کلاسیک ویندوز بازگردید.

توجه کنید که ویژگی Sets هنوز در دسترس کاربران عادی قرار نگرفته است. Sets در حال حاضر در مرحله تست A/B توسط اینسایدر‌های ویندوز قرار دارد. مایکروسافت اعلام کرده است که زمانی که توسعه Sets به پایان رسید، آن را در دسترس همگان قرار خواهد داد. می‌توان خوشبین بود که این اتفاق همراه با به‌روز‌رسانی اصلی بعدی ویندوز که در پاییز 2018 منتشر خواهد شد به ویندوز اضافه می شود.

نحوه‌ی غیرفعال سازی Sets در ویندوز 10

  • برای غیرفعال سازی ویژگی Sets ابتدا منوی استارت را باز کنید.
  • روی چرخ دنده تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ منو کلیک کنید.

ویژگی Sets

  • زمانی که پنجره Settings باز شد، روی System کلیک کنید.

ویژگی Sets

  • در منوی سمت چپ تنظیمات قسمت Multitasking را انتخاب کنید.

ویژگی Sets

  • به قسمت Sets در پنجره باز شده بروید و گزینه Tabs in apps را روی Off قرار دهید.

ویژگی Sets

زمانی که این مراحل را انجام دادید، پنجره‌ها در ویندوز به شکل گذشته نمایش داده خواهند شد.




منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار