کد خبر: ۱۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 13
منبع معتبر چینی Ice Universe (@universeice) توئیتی منتشر کرده و گفته: گلکسی نوت 9، فقط دو میلی‌متر کوچک‌تر از گلکسی نوت 8 است، و برای تشخیص این دو گوشی از یکدیگر باید با دقت به ‌این‌دو گوشی دقت کرد!

به گزارش آی تابناک : البته کاهش دادن حاشیه‌های پایین و بالای این گوشی با توجه به وجود صفحه‌نمایش Infity Display  می‌تواند امری دشوار و زمان‌گیر باشد، البته کاهش سایز به 160 میلی‌متر تغییر چندان محسوسی نیست و تفاوت محسوسی در کارایی این گوشی ایجاد نمی‌کند.

همچنین Ice universe در پاسخ به یکی از کاربرانی که پرسیده بود آیا این گوشی مجهز به سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایش خواهد بود، قاطعانه گفت خیر. این گوشی با نام SM-N960U به تازگی در Geekbench رویت شده، انتظار می‌رود این مدل نسخه بین المللی آنلاک شده این دستگاه باشد. اطلاعات بدست آمده از این بنچمارک نشان می‌دهند این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. حتی با وجود اطلاعات بدست آمده از این بنچمارک، ما همچنان انتظار حافظه رم بیشتری را داریم.

بروزرسانی:

@UniverseIce این عکس را در توئیتر منتشر کرده و گفته تفاوت این گوشی با گلکسی نوت قبلی تنها باتری، پردازنده و کاهش کوچکی در اندازه فیزیکی است.





منبع : شهرسخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار