کد خبر: ۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 12
این اپ‌ها بدون اجازه کاربران اقدام به اشتراک‌گذاری مکان جغرافیایی آنها می‌کردند که بنا بر قوانین اپل، نقض حریم شخصی به شمار می‌رود.
به گزارش آی تابناک : اپل آن دسته از اپلیکیشن هایی را که بدون کسب اجازه از کاربران، اطلاعات مکان جغرافیایی آنها را به اشتراک میگداشتند، از فروشگاه اپ استور حذف کرد.

اپل که همواره محافظت از حریم شخصی را در اولویت خود قرار داده است، به تازگی تعدادی اپلیکیشن را که حریم شخصی کاربرانش را نقض کرده اند، از فروشگاه اینترنتی و آنلاین اپ استور خود حذف کرده است.
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، این اپلیکیشن‌ها بدون کسب اجازه از کاربران اقدام به اشتراک‌گذاری مکان جغرافیایی آنها می‌کردند که بنا بر قوانین شرکت اپل، نقض حریم شخصی به شمار می رود.

توسعه دهندگانی که این قوانین را زیر پا بگذارند، در ابتدا اعلان و گزارشی مبنی بر عدم تطابق اقدام آنها با مقررات اپل دریافت می کنند . آنها نیز باید اخطار مربوطه را برای مدیران بلند پایه اپل و متخصصانش توضیح داده ، شفاف سازی کرده  و اقدامات لازم برای اصلاح آن را بیندیشند. در غیر این صورت، این اپلیکیشن ها بلافاصله از فروشگاه اپ استور حذف می شوند تا کاربران جدیدتری آن را دریافت و نصب نکنند.



منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار