کد خبر: ۱۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 10
با پخش شایعاتی مبنی بر برخورد قریب‌الوقوع یک شهاب سنگ به بخش مهم و پرطرفداری از نقشه بازی یعنی Tilted Towers، اپیک گیمز (Epic Games) با دست انداختن طرفداران این بازی حسابی موفق به جلب توجه و ایجاد دلهره در بین بازی‌بازانش شد، هرچند در انتهای فصل سوم این شهاب سنگ پر سر و صدا به Tilted Towers برخورد نکرد ولی کاملاً از خجالت Dusty‌‌ Depot بخش خلوت‌تر نقشه بازی در آمد و آن را تبدیل به Dusty Divot کرد. در حال حاضر این قسمت از نقشه از نظر ازدحام بازی‌بازان به Tilted Tower جدید تبدیل شده و زنده بیرون آمدن از آن مستلزم مقدار قابل توجهی مهارت و البته شانس می‌باشد.

به گزارش آی تابناک : به هر حال با این که هنوز زمان زیادی از روشن شدن معمای شهاب سنگ نگذشته است به نظر می‌رسد اپیک گیمز در حال علم کردن معمای دیگری برای علاقه‌مندان این بازیست. این بار بازی‌بازان متوجه وجود دریچه‌ای دور افتاده در اعماق جنگل شده‌اند، این دریچه کاری انجام نمی‌دهد و نمی‌توان به آن وارد شد ولی شانس زیادی هست که اپیک گیمز نقشه‌های بزرگی برای این دریچه داشته باشد.

این دریچه غیر قابل تخریب است و همچنین گرافیتی بد‌خطی روی آن هک شده که احتمال می‌رود سرنخی از فلسفه وجودی آن باشد، یکی از کاربران سایت Reddit، با استفاده از ابزار Replay موفق شد تا نگاهی به درون این دریچه بیندازد و تنها چیزی که در آن مشاهده کرد یک قطعه سنگ بزرگ بود، حال اینکه این قطعه سنگ چه کاری انجام می‌دهد یا چگونه بر روی بازی تاثیر خواهد گذاشت چیزی نیست که اپیک گیمز به این راحتی‌ها درباره اطلاعات آن نم پس بدهد، شما می توانید این دریچه را در Wailing Wood واقع در شمال غربی نقشه بازی پیدا کنید.

از نگاهی دیگر می توان متوجه همبستگی بین این دریچه و سریال محبوب Lost هم شد، این سریال همانند بازی Fortnite علاقه شدیدی به درگیر کردن ذهن طرفدارانش با رمز و راز و معما های بزرگ داشت و فصل دوم آن عمدتاً حول محور یک دریچه مرموز در اعماق جنگل می‌چرخید، زمانی که این معما حل شد مشخص شد این دریچه یک پایگاه تحقیقاتی در جزیره داستان این سریال بوده و پژوهشگران در این پایگاه آزمایش های منحصر به فردی در رابطه با خواص آن جزیره انجام می‌دادند، از این نظریه با توجه به داستان بخش Save the Word بازی نمی توان بی توجه گذشت.

ماه گذشته شهاب سنگ دنباله داری طی هفته ها در آسمان Fortnite بزرگ و بزرگ تر شد و سرنجام با نقشه بازی برخورد کرد، به نظر می رسد اصابت این شهاب سنگ باعث بوجود آمدن تعداد زیادی پایگاه مخفی مرتبط با موضوع جدید این فصل یعنی ابرقهرمانان و ضد قهرمانان شده، در همین حال ضد قهرمان محبوب، تانوس نیز از Avengers: Infinity War به بازی اضافه شده است.

 


منبع : گیمفا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار