کد خبر: ۱۶۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 10
پتنتی تحت عنوان "دستگاه الکترونیکی دارای صفحه نمایش دایره ای شکل" به اپل اعطا شده است که برطبق آن میتوان حدس زد اپل واچ بعدی دایره ای شکل باشد...

به گزارش آی تابناک : این پتنت که در سال 2016 ثبت شده است دارای تعدادی تصویر است که طبق آنها میتوان به آسانی آنرا به صفحه نمایش ساعت های هوشمند نسبت داد. ساخت ساعت هوشمند دایره ای شکل میتواند برای کوپرتینویی ها یک تغییر مسیر اساسی در طراحی این گونه دستگاه ها باشد.

عده ی زیادی براین باورند که پتنت ثبت شده به طراحی یک ساعت هوشمند اشاره دارد و متن نوشته شده در این پتنت نیز این موضوع را تأیید می‌کند. قسمتی از متن مورد نظر را می‌توانید مشاهده کنید:

"این پتنت بصورت کلی مربوط به نمایشگر و بطور خاص به نمایشگری با لبه های خمیده می‌شود. برای مثال دستگاه های الکترونیکی مانند تلفن های همراه، کامپیوتر ها و ساعت های مچی هوشمندی که دارای نمایشگر هستند."

البته می‌توان از این توضیحات اینطور نیز برداشت کرد که اپل در حال برنامه ریزی برای خلق یک آیفون انقلابی دایره ای شکل باشد اما معقول تر به نظر میرسد اینکه پتنت مذکور را به ساعت هوشمند نسبت دهیم. به هر حال باید بدانید که شایعات منتشر شده راجب سری بعدی از اپل واچ ها اشاره به صفحه ای بزرگتر دارند و نه یک طراحی دایره ای شکل.

یک شرکت فعال در زمینه‌ی تکنولوژی و به بزرگی اپل، دارای تعداد بسیاری پتنت خواهد بود و همیشه این احتمال وجود دارد که از یک پتنت برای ساخت دستگاه مورد انتظار ما که استفاده نشوند. شکل دایره ای صفحه ساعت‌های هوشمند مچی مفهوم جدیدی نیست. به عنوان مثال ساعت هوشمند موتو 360 موتورولا، ساعت هوشمند هواوی، و ساعت هوشمند ال جی Watch Urbane همگی صفحات دایره ای شکل دارند. با توجه به این که اپل به ارتقاء و بهبود دادن طراحی های موجود شناخته شده ممکن است بخواهد این زبان طراحی دایره ای شکل مرسوم را بهبود داده و از آن در ساخت یک ساعت هوشمند استفاده کند.





منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار