کد خبر: ۱۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 10
اچ‌تی‌سی گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرده که بر این اساس اچ‌تی‌سی برای اولین بار در ۱۱ فصل اخیر موفق به سوددهی شده است.

به گزارش آی تابناک : اچ‌تی‌سی اعلام کرده دوم خرداد ماه نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد. حال تایوانی‌ها پیش از رونمایی رسمی از نسل جدید پرچمدارشان، گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۸ را منتشر کرده‌اند  که حاوی خبرهای خوشی برای سهامداران این کمپانی است.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط اچ‌تی‌سی، این کمپانی طی سه ماهه‌ی اول سال جاری میلادی موفق شده تا سود خالص ۷۱۰ میلیون دلاری را کسب کند. اچ‌تی‌سی در حالی موفق شده که به سود ۷۱۰ میلیون دلاری دست یابد که درآمد این کمپانی در طول سه ماهه‌ی مورد نظر با احتساب فروش تنها کمی بیش از ۲۹۰ میلیون دلار بوده است. اصلی‌ترین عامل در دست یافتن به چنین سوددهی را باید در فروش بخش تولید گوشی‌های هوشمند به گوگل جستجو کرد.

اچ‌تی‌سی در ۱۱ فصل اخیر یا بیش از دو سال اخیر، همواره در حال ضرر بوده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که یکی از دلایل مهمی که باعث شده تا اچ‌تی‌سی در طول سه ماهه‌ی اول به سوددهی برسد، توافق با گوگل برای فروش بخش تولید گوشی‌های هوشمند این کمپانی در ازای یک قرارداد ۱.۱ میلیارد دلاری است. اچ‌تی‌سی اعلام کرده که با وجود کسب سود ۷۱۰ میلیون دلاری، شاهد کاهش ۵۵ درصدی فروش در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن بوده است.

اچ‌تی‌سی دوم خرداد نسل جدید گوشی هوشمند خود یا همان یو ۱۲ (پلاس) را رونمایی خواهد کرد. براساس شنیده‌ها این گوشی‌هوشمند از وجود تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵، باتری با ظرفیت ۳٫۴۲۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره خواهد برد.





منبع : CNET
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار