کد خبر: ۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 10
با این قیمت دلار اگر سری به بازار لوازم الکترونیکی بزنید احتمالا با دست خالی برخواهید گشت به خصوص بازار لپ تاپ ها که با شوک های مختلف ارز اکنون در وضعیت عجیبی سیر می کند، به صورتی که قبل از عید می توانستند با حدود دو میلیون تومان یک لپ تاپ مناسب برای خود تهیه کنند، ولی اکنون مثل همان لپ تاپ را با قیمتی حدود سه میلیون تومان به شما خواهند داد.

به گزارش آی تابناک : با این قیمت دلار اگر سری به بازار لوازم الکترونیکی بزنید احتمالا با دست خالی برخواهید گشت به خصوص بازار لپ تاپ ها که با شوک های مختلف ارز اکنون در وضعیت عجیبی سیر می کند، به صورتی که قبل از عید می توانستند با حدود دو میلیون تومان یک لپ تاپ مناسب برای خود تهیه کنند، ولی اکنون مثل همان لپ تاپ را با قیمتی حدود سه میلیون تومان به شما خواهند داد.

با اینحال اگر عزم خود را جزم کرده اید که یک لپ تاپ به خانه ببرید، ما برای شما کار را ساده کرده و با مقایسه برترین مندل های بازار و نفرات منتقدان و مردم چهار گزینه اصلی را انتخاب کرده ایم. این گزینه ها هر کدام مخصوص سلیقه و طیف خاصی هستند و یک ویژگی خاص در آنها بسیار پررنگ است. از سیستم عامل خاص گرفته تا ساختار خاص و البته قیمت خاص. اگر به دنبال چیزی بین این مدل ها می گردید باید خود دست به کار شوید ولی اگر این ویژگی ها بیشتر از چیزهای دیگر برای شما مهم است حتما این لپ تاپ ها را در لیست خرید خود قرار دهید.

بهترین لپ تاپ دو در یک

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟

شما به یک لپ تاپ عالی و یک تبلت خوب نیاز دارید.

برای چه کسی مناسب است؟

هر کسی که می خواهد تطبیق پذیری را در بهترین حالت ممکن تجربه کند.

قیمتش چقدر است؟

از حدود سه میلیون و 500 هزار تومان به بالا

چرا این لپ تاپ را انتخاب کرده ایم؟

از یکی دو سال پیش لپ تاپ های دو در یک از یک محصول حاشیه ای به یکی از برندهای روز بازار تبدیل شده اند.اگر به ترکیب لپ تاپ و تبلت شک دارید و نمی دانید باید چه انتظاری داشته باشید به سراغ مدل Surface Pro بروید و همه این فکرها را دور بریزید. این لپ تاپ سبک، شیک و قدرتمند است و دو وظیفه را در یک قالب به عهده خواهد گرفت. شاید با نگاهی به آن شک به دل تان بیفتد ولی کمی به آن فرصت داده و با کیبوردش کار کنید تا متوجه شوید چگونه همان حس لپ تاپ را به شما منتقل خواهد کرد. این لپ تاپ می تواند از پس انجام بسیاری از کارهای معمول بربیاید. اصلا به خاطر وجه تبلت مانندش آن را دست کم نگیرید. این مدل علاوه بر یک همکار خوب در محل کار یک همدم خوب در هنگام دیدن فیلم و بازی است.


بهترین مک بوک

چهار شگفت انگیز

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟

شما شدیدا به یک مک بوک احتیاج داشته و کارتان با هیچ گونه ویندوزی راه نمی افتد.

برای چه کسی مناسب است؟

هر کسی که مشکلی با پرداخت پول اضافه برای برند اپل ندارد.

قیمتش چقدر است؟

از حدود چهار میلیون تومان به بالا.

چرا این لپ تاپ را انتخاب کرده ایم؟

بیشتر مردم تنها به خاطر چند دلیل خاص به دنبال مک بوک می گردند. یا از طرفداران سیستم عامل MacOS هستند و یا به برند اپل علاقه دارند و می خواهند به خاطر اعتبار این شرکت یکی از لپ تاپ های اپل را نیز داشته باشند. اگر در گروه اول هستید و ویندوز 10 کار شما را راه نمی اندازد، انتخاب های شما به گزینه هایی که در بازار ایران وجود دارند محدود می شود. ما توصیه می کنیم مدل 13 اینچی بدون نوار لمسی را بگیرید. اگر می پرسید چرا اصرار داریم بدون نوار لمسی بگیرید باید بگوییم که این نوار لمسی هر چقدر قیمت زیادی دارد، کارایی ندارد.


بهترین لپ تاپ مخصوص بازی

چهار شگفت انگیز

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟

یک لپ تاپ قدرتمند می خواهید تا در هر جایی از بازی های خود بیشترین لذت را ببرید.

برای چه کسی مناسب است؟

خوره های بازی که دوست دارند تنظیمات بازی را به انتها بچسبانند.

قیمتش چقدر است؟

حدود 10 میلیون تومان.

چرا این لپ تاپ را انتخاب کرده ایم؟

لپ تاپ Acer Predator 17X شرکت اینتر مدت زیادی است که در لیست برترین های گیمینگ قرار دارد. اتفاقی که یک دلیل مهم دارد. وقتی پای صحبت ها و توقع های یک گیمر بنشینید، متوجه می شوید که این لپ تاپ، تمام نیازهای آنها را پوشش می دهد. جدیدترین مدل این لپ تاپ از یک کارت گرافیک GTX 1080 استفاده کرده و یکی از قدرتمندترین پردازنده های نسل هفتم اینتل را در اختیار دارد. این دو در کنار هم می توانند تجربه ای نزدیک به سیستم های PC را مهیا کنند. هر چند اگر گیمر باشید می دانید که هیچ کنسول و لپ تاپی نمی تواند با قدرت واقعی کامپیوترهای شخصی رقابت کند. این لپ تاپ یک نمایشگر 4K با سایز 17 اینچ دارد که از فناوری G-Sync انویدیا پشتیبانی کرده و بازی را بسیار روان و بدون هیچ مکثی اجرا می کند. این لپ تاپ همچنین می تواند از عهده VR هم بر آمده و نرم افزار مورد نیاز Rift یا Vive را به خوبی اجرا کند. در کنار اینها 32 گیگابایت رم، یک ترابایت هارد معمولی و 512 گیگابایت هارد SSD را هم در نظر بگیرید تا بدانید با چه غولی روبرو هستید. البته اعتراف می کنیم که به نسبت بعضی مدل های خوب گیمینگ گران است و ظرافت و زیبایی مدل های Razer هم ندارد ولی در عوض تجربه بازی کردن متفاوتی مهیا می کند.


بهترین لپ تاپ اقتصادی

چهار شگفت انگیز

چرا باید این لپ تاپ را بخرید؟

شما به یک لپ تاپ ارزانقیمت نیاز دارید که خیلی روی اعصاب تان نرود.

برای چه کسی مناسب است؟

همه به غیر از گیمرها، گرافیست ها و هر کسی که می خواهد قدرت لپ تاپ را تست کند.

قیمتش چقدر است؟

یک میلیون و 600 هزار تومان

چرا این لپ تاپ را انتخاب کرده ایم؟

لپ تاپ E203NA ایسوس، منحصرا برای کاربری عمومی و انجام امور روزانه تولید شده است؛ اما برای همین منظور هم بسیار خوب و با کیفیت ساخته شده و در این رده کاربری و بازه قیمتی می تواند انتخاب خوبی باشد که از خرید آن پشیمان نخواهید شد. اولین نکته که باید به آن پرداخت، ابعاد، وزن و طراحی این لپ تاپ است. این مدل با 980 گرم وزن، تقریبا اندازه یک برگه A4 است. همچنین لپ تاپ فن نداشته در نتیجه هیچ صدایی ندارد و به همین دلیل برای استفاده در کتابخانه ها و محیط هایی که سکوت فضا در آن اهمیت دارد کاملا مناسب است.

نداشتن فن در لپ تاپ یعنی قاعدتا نباید قطعات سخت افزاری خیلی خوبی داشته باشد. این دستگاه هم از این قاعده مستثنا نیست و پردازنده مرکزی Celecom مدل N3350 شرکت اینتل، مسئولیت پردازش محاسبات را بر عهده دارد که فقط برای وبگردی و کارهای معمولی روزانه مناسب است و اصلا نباید از آن انتظار کارهای سنگین و حجیم را داشت.

پردازنده گرافیکی این لپ تاپ آنبورد است که حافظه گرافیکی اختصاصی ندارد؛ پس باید مدور بازی کردن با آن را خط بکشید یا فقط بازی های دو بعدی و معمولی بازی کنید. چهار گیگابایت رم از نوع DDR3 و 500 گیگابایت حافظه داخلی از نوع هارد دیسک، برای ذخیره و انتقال اطلاعات و فایل های شما کافی به نظر می رسد.





منبع : خبرگزاری اقتصادی ایران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار