کد خبر: ۱۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 08
ماه گذاشته گزارشی منتشر شد که ادعا می کرد اپل در نظر دارد یک گوشی آیفون با لنز سه گانه ارائه دهد. حالا یک گزارش از تایوان این ادعا را تایید کرده است و اعلام کرده است که چنین دستگاهی در نیمه دوم سال 2019 رونمایی خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : اگر به خاطر داشته باشید، گوشی هوآوی پی 20 (P20 ) اولین گوشی هوشمندی بود که با سیستم دوربین سه گانه ارائه شد و به نظر می رسد که اپل نیز در سال 2019 مسیر هوآوی را دنبال کند. مشخص نیست که اپل چه برنامه ای برای نصب این لنزها دارد یا اینکه چه لنزهایی را می توان انتظار داشت. شرکت هوآوی برای ارائه ی یک دوربین با قابلیت عکاسی با کیفیت 40 مگاپیکسل از لنزهای سه گانه استفاده کرد.

دوربین سه گانه در آیفون 2019 در گزارشی جدید تایید شدهمانطور که می دانید مگاپیکسل بالای یک دوربین لزوماً به معنای کیفیت بالای عکس ها نیست بلکه این امکان را فراهم می کنند که تصاویر با جزییات بیشتری به ثبت برسند. در حال حاضر ، سیستم دوربین دوگانه اپل به منظور ایجاد افکت بوکه در حالت عکاسی پورتره به کار می رود.
مشخص نیست که لنز سوم چه کارایی خواهد داشت اما برخی کارشناسان عقیده دارند این لنز برای اولین بار در آیفون، زوم اپتیکال 3x را امکان پذیر خواهد کرد. در حال حاضر نمی توان درستی یا نادرستی این گزارش ها را تایید کرد اما اگر به دنبال استفاده از یک دوربین جدید هستید شااید بهتر باشد منتظر آیفون های سال بعد باشید.



منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار