کد خبر: ۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 07
اگر از کاربران پیگیر و طرفداران مایکروسافت باشید حتما اطلاع دارید که کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به مایکروسافت بیلد امروز آغاز می‌شود. وینفون به‌عنوان بزرگترین مرجع خبری تخصصی محصولات و خدمات مایکروسافت تصمیم گرفته تا پوشش کنفرانس بیلد 2018 را باشکوه‌تر از همیشه برگزار کند. بنابراین امشب برای اولین بار در ایران با پخش زنده و ترجمه همزمان کنفرانس بیلد 2018 در خدمت شما همراهان خواهیم بود.

به گزارش آی تابناک : کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت موسوم به مایکروسافت بیلد همه ساله در ابتدای بهار برگزار می‌شود. کنفرانس بیلد سال جاری نیز همانطور که پیشتر به اطلاع شما رساندیم از امشب ساعت 20 به وقت کشور عزیزمان ایران آغاز خواهد شد. کنفرانس بیلد همواره محلی برای تبیین نقشه راه مایکروسافت در هر سال و تحولات آتی این شرکت و به تبع آن دنیای فناوری خواهد بود.

مایکروسافت کنفرانس بیلد سال گذشته را در شهر سیاتل برگزار کرد، بنابراین امسال دومین سال پیاپی است که شاهد برگزاری این رویداد در سیاتل که به‌نوعی زادگاه این شرکت نیز محسوب می‌شود، هستیم. در اینجا بد نیست اشاره کنیم که در سالهای پیش از این، کنفرانس بیلد عمدتا در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شد. بیلد همیشه کنفرانسی سه روزه بوده، کنفرانس امسال نیز از دوشنبه 7 ماه مه یا 17 اردیبهشت ماه شروع می‌شود و روز چهارشنبه 9 ماه مه یا 19 اردیبهشت روز پایانی آن خواهد بود.

شب اول کنفرانس بیلد همیشه ماهیت خبری بیشتری دارد، چرا که مدیران و مهندسان مایکروسافت طی روز اول برگزاری کنفرانس به معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز و دیگر محصولات و سرویس‌های مایکروسافت می‌پردازند و دو روز دیگر کنفرانس بیشتر به برگزاری جلسات آموزشی برای توسعه‌دهندگان اختصاص دارد. کنفرانس امشب مایکروسافت با نطق اصلی ساتیا نادلا مدیرعامل هندی‌تبار این شرکت آغاز خواهد شد و در ادامه اسکات گوتری رییس بخش تجارت ابری و سازمانی این شرکت و جو بلفیوری مدیر جدید بخش ویندوز 10 ادامه خواهد یافت.

ما پیشتر به‌طور مفصل به بررسی مواردی که در کنفرانس Microsoft Build 2018 عنوان و رونمایی خواهد شد، پرداختیم. اما اگر بخواهیم به‌طور خلاصه نگاهی به مهمترین سرفصل‌های کنفرانس امسال داشته باشیم، به مواردی نظیر هوش مصنوعی، واقعیت ترکیبی، اینترنت اشیا، قابلیت‌های جدید ویندوز 10 می‌توان اشاره کرد. باید در نظر داشت که کنفرانس بیلد محفل گردآوری کدنویسان بوده و هست، در نتیجه احتمال معرفی هرگونه محصول سخت‌افزاری طی آن نزدیک به صفر است. البته اگر از علاقه‌مندان به سرفیس فون افسانه‌ای یا همان دستگاه اندرومدا هستید باید اشاره کنیم که احتمال دارد بستر نرم‌افزاری این دستگاه یعنی Windows Core OS امشب رونمایی شده یا حداقل اشاراتی بدان شود.

آنچه که مسلم است تا پیش از برگزاری کنفرانس، نمی‌توان با اطمینان در مورد موارد رونمایی شده در آن صحبت کرد. با توجه به اهمیت کنفرانس بیلد در آینده ویندوز و دیگر محصولات مایکروسافت، ما در وینفون به‌عنوان بزرگترین مرجع خبری این شرکت در ایران، تصمیم گرفتیم تا برای اولین بار با پخش زنده و ترجمه همزمان کنفرانس بیلد 2018 در خدمت شما همراهان باشیم.

برای تماشای پخش زنده کافی است در زمان برگزاری کنفرانس به همین صفحه از سایت وینفون مراجعه کنید. شما کنفرانس امشب را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار