کد خبر: ۱۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 07
به نظر می رسد به دنبال به روز رسانی iOS 11.3، تعدادی از دارندگان گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس، با مشکل قطعی صدا میکروفن رو به رو شده اند. طبق گزارشات ، برخی از کاربران ادعا کردند که هنگام تماس تصویری یا معمولی صدایی را از بلندگوها دریافت نمی کنند. خوشبختانه اپل از این مشکل آگاه است و به زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : طبق سند داخلی ارائه شده برای خدمات مجاز اپل ، اپل از این مشکل آگاهی دارد و خدمات پس از فروش را از این مشکل مطلع کرده است تا بتوانند پاسخ گوی مشتریان باشند. به نظر می رسد این مشکل خیلی گسترده نباشد اما به اندازه کافی برای کاربران ناراحت کننده است.

بروز مشکل در بلندگوهای گوشی آیفون 7 / 7 پلاس اپلمتاسفانه به نظر می رسد این مشکل با به روز رسانی نرم افزاری رفع نخواهد شد. طبق سند مذکور، اپل در حال آماده سازی خدمات پس از فروش خود برای تعمیر گوشی ها آیفون است و این به این معناست که اپل اعتقاد دارد این مشکل یک نقص سخت افزاری است. همچنین به نظر می رسد اپل این اجازه را به خدمات پس از فروش خوود داده است که گوشی های آیفون 7 / 7 پلاس فاقد ضمانت را نیز به صورت رایگان تعمیر کنند.
در هر حال اگر شما هم با به روز رسانی گوشی خود به آی او اس 11.3 دچار این مشکل شده اید ، می توانید برای تعمیر آن به نمایندگی های خدمات پس از فروش اپل مراجعه کنید.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار