کد خبر: ۱۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 06
همزمان با حذف برنامه تجاری GPP از سوی انویدیا، اخبار عجیب از سوی برند ASRock و AMD منتشر شده است که کمی نگران کننده به نظر می رسد! "ازراک" به تازگی تولید کارت گرافیک را آغاز کرده و برای این منظور سری نخست محصولات خود با نام ASRock Phantom Gaming را معرفی کرده است. اولین تلاش این شرکت برای تولید کارت گرافیک، بر پایه محصولاتی است که از سیلیکون های شرکت AMD با معماری رفرش Polaris بهره می برند.

به گزارش آی تابناک : کارت گرافیک های ازراک در مناطقی از آسیا عرضه شده است اما خبری از وجود آنها در بازارهای اروپا و آمریکا به چشم نمیخورد. ظاهرا AMD اجازه عرضه کارت گرافیک های ASRock Phantom Gaming را در بازارهای اروپا و آمریکا را برای ازراک صادر نکرده است. از سوی دیگر، ازراک نیز در بیانیه ای اعلام کرده است که ((AMD اجازه حضور ازراک در بازارهای اروپا و آمریکا را نداده و این مایه تاسف است!))

در چند سال گذشته، شاهد چنین مواردی در این سطح نبوده و ظاهرا لجبازی AMD و NVIDIA در حال بالا گرفتن است که در نهایت به ضرر شرکت های تولید کننده سخت افزار و کاربران تمام خواهد شد. چرا AMD اجازه عرضه کارت گرافیک های ASRock Phantom Gaming را در نقاط دیگر جهان نداده است؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار