تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 05
موتور آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender) یکی از دقیق ترین و مطمئن ترین برنامه های آنتی ویروس است و به طور مرتب فهرست تشخیص آنتی ویروس ها را با توجه به تست های آزمایشگاهی به روز می کند.

به گزارش آی تابناک : این شرکت توانست در سال 2017 در تست های آزمایشگاهی حفاظت Real-World در رقابت با شرکت هایی مانند پاندا، کسپرسکی، آویرا و آواست جایگاه دوم را به دست آورد.
به طور معمول افراد برای دسترسی به چنین سطح امنیتی باید پول پرداخت کنند اما آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت رایگان همچون نسخه تجاری این آتی ویروس به موتور آنتی ویروس قدرتمند صنعتی بیت دیفندر دسترسی داشته باشید.

 دانلود روز : آنتی ویروس رایگان بیت دیفندربه لطف فناوری Autopilot بیت دیفندر، کار با این برنامه بسیار آسان است و اغلب تصمیمات امنیتی به صورت خودکار اجرا می شود. برنامه های جدید پس از دانلود اسکن می شوند و بدین ترتیب پیش از آنکه به دستگاه شما آسیبی وارد کنند شناسایی می شوند.
بدون شک نسخه رایگان بیت دیفندر محدودیت هایی نیز دارد این نسخه از اسکن هم زمان (real-time ) صفحات وب برای شناسایی حملات فیشینیگ و سایت های مخرب پشتیبانی نمی کند.
برای دانلود آنتی ویروس بیت دیفندر اینجا را کلیک کنید.




منبع : هم رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار