کد خبر: ۱۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 03
هواوی چند سالی می‌شود که از زیر برند آنر که تمرکز اصلی‌اش بر فروش محصولات به صورت آنلاین است، رونمایی کرده و حال به نظر می‌رسد اوپو نیز در نظر دارد همین رویه را دنبال کند. این برند چینی که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای فروش آفلاین در هند محسوب می‌شود، به تازگی زیر مجموعه‌ای به نام Realme بر پایه فروش آنلاین را در این کشور معرفی کرده است.

به گزارش آی تابناک : معرفی این برند با رونمایی از یک تلفن همراه جدید به نام Realme 1 انجام پذیرفت. اگرجه این هندست یک دستگاه کاملا جدید محسوب نمی‌شود و در واقع تنها یک نسخه از اوپو A3 است که با یک برند جدید روانه بازار خواهد شد.

این مدل را می‌توان یکی از رقبای شیائومی ردمی ۵A دانست که فروش خوبی را در هند تجربه می‌کند. اوپو نیز پوستری را برای مقایسه Realme 1 با ردمی ۵A منتشر کرده است. اوپو یکی از ویژگی‌های محصول خود را طراحی منحصر به فرد در این رده قیمتی می‌داند.

با این حال این طراحی چندان منحصر به فرد نیست و پیش‌تر طراحی مشابهی را در اچ‌تی‌سی Touch Diamond و حتی اوپو R1x مشاهده کرده‌ایم.

اوپو Realme 1 از نمایشگری برش خورده استفاده می‌کند و در قلب آن چیپست هلیو P60 خواهد تپید. اگرچه قیمت این هندست هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما می‌توان انتظار داشت Realme 1 با قیمت حدودی ۳۵۰ دلار روانه بازار شود. اوپو A3 در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، صورتی و قرمز روانه بازار شد که انتظار می‌رود در Realme 1 همین رویه را شاهد باشیم.





























منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار