کد خبر: ۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 03
پرچمدار آینده کمپانی وان پلاس قرار است که دو هفته دیگر به صورت رسمی معرفی شود، اما پیش از این تاریخ تقریباً هر اطلاعاتی که در خصوص یک گوشی جذابیت دارد، در مورد وان پلاس 6 افشا شده است و شاید بتوان با جرات گفت که وان پلاس در مراسم رونمایی حرف جدیدی برای گفتن نخواهد داشت. طرفداران برند وان پلاس، امیدوارند که پرچمدار آینده این کمپانی ارزان ترین گوشی بازار با چیپ ست اسنپدراگون 845 کوالکام باشد، اما شایعات پیشین اعلام کرده اند که ممکن است گوشی گرانترین گوشی وان پلاس باشد. بنابراین ممکن است که هواداران این برند پس از رونمایی گوشی پرچمدارش کمی ناامید شوند.

به گزارش آی تابناک : با این حال روز گذشته در ادامه اخبار مرتبط با گوشی وان پلاس 6، این گوشی در تصاویری تقریباً در تمامی زوایا به نمایش گذاشته شد. در یکی از تصاویری که منتشر شده وان پلاس 6 در کنار آیفون X اپل قرار گرفته است و در این تصویر می توان به خوبی تفاوت اندازه و طراحی بریدگی بالای نمایشگر این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کرد.

در تصویر دیگری وان پلاس 6 در کنار وان پلاس 5T قرار گرفته است. در این تصویر کاملاً مشخص است که عضو جدید خانواده تا چه اندازه حاشیه های کمتری در مقایسه با نسل قبل خود دارد. با وجود اینکه این تصاویر با کیفیت بالایی منتشر نشده اند، اما می تواند جک 3.5 میلیمتری هدفون را در پایین این گوشی مشاهده کرد.  چیپ ست اسنپدراگون 845 کوالکام در این گوشی انتظار میرود که با 8 گیگابایت حافظه رم همراه شود. از دیگر مشخصات احتمالی این گوشی می توان به صفحه نمایش 6.2 اینچی، باتری 3450 میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین وان پلاس 6 برای اولین بار دارای بدنه شیشه ای و مقاوم در برابر آب خواهد بود.

این گوشی قرار است که در تاریخ 27 اردیبهشت به طور رسمی معرفی شود و ما در آن تاریخ با اخبار تکمیلی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. 





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار