کد خبر: ۱۶۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 27
شرکت کونامی آخرین دیتاپک Pro Evolution Soccer 2018 یا همان PES 2018 را برای مخاطبین این بازی منتشر کرد.طبق معمول ما هم ورژن اصلی و رسمی دیتاپک ۴ (ورژن کامپیوتر PC) را برای شما عزیزان به همراه کرک آماده کرده ایم.

به گزارش آی تابناک : آنچه که در این دیتاپک خواهید دید:

  • ۱۰۰ صورتجدید یا آپدیت شده
  • اضافه شدن Ronaldinho به عنوان Legend
  • اضافه شدن کفش های جدید
  • مینی فیس های جدید
  • آپدیت های جدید ۹ تیم باشگاهی
  • ویرایش جدید تحت لیسانس آدیداس و نایک برای تیم های ملی: Japan,Germany,Spain,Argentina,Belgium,Columbia,Northern Ireland,Wales,Brazil,France,England,Portugal,Poland,Croatia,Turkey,Slovakia

دقت داشته باشید،برای استفاده از دیتاپک ۴ برای PES 2018 حتما بایستی دیتاپک های ۱ و ۲ و ۳ این بازی را از پیش نصب کرده باشید؛اگر تا کنون این عناوین را نصب کرده اند به <این مطلب> مراجعه فرمایید.

برای نصب این دیتاپک نیازی به نرم افزارهای جانبی نظیر DPfilelist generator  نخواهید داشت و نصب بصورت یک کپی ساده خواهد بود.شایان ذکر است تمامی موارد توسط تیم فنی دیتالینک بررسی و بازی بخوبی کار می کند.

دانلود دیتاپک ۴ برای PES 2018 با حجم ۴۵۴ مگابایت و لینک مستقیم :

Download Data Pack 4 For PES 2018 Direct Link

دانلود کرک PES 2018 سازگار با دیتاپک ۴ :

Download Crack PES 2018 Compatible

آموزش نصب :

۱- قبل از نصب دیتاپک ۴ دقت کنید حتما دیتاپک های ۱ و ۲ و۳  را نصب کرده باشید.اگر تا کنون این دیتاپک ها را نصب کرده اند به <این مطلب> مراجعه فرمایید.

۲- دیتاپک ۴ را دانلود کنید و از حالت فشرده خارج کنید و فایل را در پوشه بازی ، فولدر Download در محل نصب بازی کپی کنید.(فایل بدون رمز است!)

۳- کرک را دانلود کنید و در محل نصب بازی کپی کنید.(فایل بدون رمز است!)

۴- از بازی لذت ببرید!





منبع : دیتالینک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار