کد خبر: ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 25
به تازگی پژوهش های جدیدی در رابطه با میزان رضایتمندی کاربران آیفون 10 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا از دلایل رضایت کاربران آیفون 10 آشنا شوید.

به گزارش آی تابناک : این پژوهش بروی 1700 تا از کاربران اپلی که دارنده آیفون 10 هستند انجام شده است. فقط پژوهشگران بر این باور بودندکه افرادی که در بازه زمانی زودتری این محصول را خریداری کرده اند حتما از محصولات اپل رضایت کاملی داشته اند که به سرعت تصمیم به خرید آیفون 10 گرفته اند. بنابراین بیشتر تمرکز خود را بروی این دسته از کاربران قرار داده اند.

طبق آماری که به دست آمده است کاربران دارنده آیفون 10 حدود 97 درصد از این محصول احساس رضایت کرده اند. از بین این افراد حدود 85 درصد بسیار بیشتر احساس رضایت کرده اند.

از جمله مواردی که کاربران برای امتیاز دادن در نظر گرفته اند میتوان به طراحی، سرعت، کیفیت تصویر، ژست های حرکتی، FaceID نمایشگر و باتری اشاره کرد. اما سیری در بین کاربران تنها 20 درصد رضایتمندی را به خود اختصاص داد و این هشداری برای اپل برای بهبود سیری می باشد!

این داده ها نشان می دهند که حتی در میان سرسخت ترین طرفداران اپل نیز سیری همچنان مسیری طولانی را برای کسب رضایت آنها در پیش دارد.

اما در کل میزان رضایتمندی کاربران اپلی برای آیفون 10 قابل توجه است و نشان از موفقیت اپل در این زمینه را نشان می دهد.

منبع:phonearen

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار