کد خبر: ۱۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 24
از ۲۰ سال پیش از کلمه "گوشی هوشمند” استفاده می شد اما می دانیم که گوشی های هوشمند مدرن از حدود یک دهه پیش ظاهر شده اند زمانی که اپل آیفون اصلی را عرضه کرد. گوگل مدتها پس از آن اندروید را راه اندازی کرد و از آن به بعد تعداد بسیار زیادی از گوشی های هوشمند وارد بازار گردید، برخی از گوشی های هوشمند واقعا عالی هستند، و همه خوب میدانیم که خیلی از گوشی های هوشمند تولید شده حتی خوب هم نیستند و باید راجع به آنها بی پروا گفت که متاسفانه از هر نظر وحشتناک به نظر می رسند! امروز قصد داریم لیستی از بدترین گوشی های هوشمند برندهای بزرگ را در اختیار شما بگذاریم. در ادامه همراه نت نوشت باشید.

بلک بری استورم:  BlackBerry Storm

بلک بری استورم

بلک بری استورم

طراحی ضعیف، صفحه نمایش غیر قابل انعطاف، عمر باتری کم و نرم افزار مدت دار از مشکلات Storm بود. همچنین باید گفت این گوشی از Wi-Fi پشتیبانی نمی کرد. صعود فوق العاده و سقوط این گوشی فاصله زیادی از هم نداشت. بیشتر از یک میلیون گوشی بلک بری Storm فروخته شده در سال ۲۰۰۸ به کارخانه آن برگشت داده شد و آن را به عنوان "Storm شیطانی” نام بردند.

 تاندر بولت اچ تی سی: HTC Thunderbolt

 تاندر بولت اچ تی سی

تاندر بولت اچ تی سی

HTC Thunderbolt اولین گوشی هوشمند واقعی ۴G با پشتیبانی LTE بود، اما مشتریان خود را عصبانی کرده بود. عرضه آن تاخیر داشت، و هنگامی که در نهایت منتشر شد، دسترسی محدود به شبکه به شبکه LTE مشکل واقعی این دستگاه بود. عمر باطری کم بود،گوشی به طور تصادفی ری استارت می گردید، و عرضه به روز رسانی نرم افزار خیلی آهسته انجام می گرفت. Thunderbolt با ریزه کاری غیرمعمولی که با آن ساخته شده است، یکی از منفورترین پرچم دارهای اندروید است که تاکنون عرضه شده است.

دریود بیونیک موتورولا: Motorola Droid Bionic

دریود بیونیک موتورولا

دریود بیونیک موتورولا

در ماه ژانویه سال ۲۰۱۱ درنمایشگاه CES اعلام گردید موتورولا Droid Bionic تا هشت ماه بعد در دسترس قرار نمی گیرد. علی رغم تاخیرهای طولانی که انتظار می رفت برای بهبود این دستگاه باشد، Droid Bionic گوشی مطلوبی نبود و نتوانست صاحبان خود را راضی کند.
این اسمارت فون ممکن است نخستین گوشی ۴G LTE دو هسته ای باشد، اما متاسفانه دارای یک صفحه نمایش LCD PenTile، یک دوربین ضعیف و عمر ناامید کننده باتری است. یکی از بدترین پوسته های اندرویدی را دارد که تا کنون ایجاد شده است و یک دستگاه بسیار غیر معمول است. همچنین پشتیبانی از لوازم جانبی آن گران است.

فایر فون آمازون: Amazon Fire Phone

فایر فون آمازون

فایر فون آمازون

آمازون پس از موفقیت در ساخت تبلت، تصمیم گرفت که بازار گوشی های هوشمند را به دست آورد، اما به دلایلی با وجود هزینه زیادی که کرده بود، آن را کنار گذاشت.
ارائه ویژگی های متمایز معمولی، عمر باتری ضعیف، طراحی خسته کننده با کیفیت ساخت معمولی و عملکرد ضعیف در رده قیمتی یک پرچم دار ، همه ویژگی های بد این گوشی بود.
چه کسی فکر می کرد سیستم عامل Fire (ورژن forked اندروید آمازون) از اپ های گوگل و برخی اپ های برتر اندروید پشتیبانی نکند.
همچنین آمازون تصمیم گرفته بود بدون هیچ هدف آشکاری، حالت ویژه Firefly در دوربین این گوشی به کار برده شود تا شما بتوانید به اشیاء دنیای واقعی اشاره کنید و آنها را شناسایی کنید – اما این در صورتی بود که آنها را از آمازون خریداری می کردید.

تمام ویژگی های بد این گوشی باعث شد آمازون بعد از سه ماه شکست بخورد و ۱۷۰ میلیون دلار از دست بدهد.

گلکسی نوت ۷ سامسونگ: Samsung Galaxy Note 7

گلکسی نوت 7 سامسونگ

گلکسی نوت ۷ سامسونگ

سامسونگ هنگامی که اولین سری گوشی های نوت را منتشر کرد، مورد تمسخر قرار گرفت ولی طولی نکشید که هر نسخه جدید این گوشی بهتر از گذشته به فروش می رفت. به عنوان یک اسمارت فون قدرتمند با پشتیبانی ویژه از قلم S Pen،  با مجموعه ای از ویژگی های شگفت انگیز باعث گردید همه چیز برای Note 7 عالی شروع شود. اما تعداد انگشت شماری از این دستگاه ها خود به خود منفجر شدند و یا به شعله های آتش درگرفتند. ممکن است Note 7 گوشی خوبی باشد، اما یک باتری معیوب قادر به ایجاد انفجار چیزی نیست که شما بتوانید آن را نادیده بگیرید. این مسئله در نهایت باعث جمع آوری کامل این گوشی در سطح جهانی شد.

مایکروسافت کین وان: Microsoft Kin One

مایکروسافت کین وان

مایکروسافت کین وان

مایکروسافت Kin One و Two شاید بهتر باشد در این لیست قرار نگیرد زیرا آنها واقعا نمی توانند به عنوان گوشی هوشمند شناخته شوند. مایکروسافت بیش از دو سال، ۱ میلیارد دلار در این گوشی های کشویی صرف کرد که هیچکس نمی خواست آن را خریداری کند.

HTC ChaCha

اچ تی سی ChaCha

گوشی HTC به نام ChaCha با یک دکمه اختصاصی فیس بوک به بازار عرضه گردید ولی مورد استقبال کاربران قرار نگرفت و ثابت گردید که هیچکس واقعا به دنبال گوشی های مختص شبکه های اجتماعی نیست. به هر دلیلی یک سال بعد از آن شاهد بودیم که HTC One به دنبال حذف رابط کاربری فیس بوک بود.

Asus Garminfone

Garminfone ایسوس

Garminfone ایسوس

Asus در طول این سالها نامی آشنا در صنعت سخت افزار و تبلت دارد. اما رکورد آنها در گوشی های هوشمند، کمتر از انتظارات است. گوشی Garmin Asus آن را به رده بالا نکشید؛ در واقع بسیاری از کاربران آندروید حتی نام آن را نشنیده بودند. طراحی این گوشی اصلا خوب نبود. حتی یک گوشی هوشمند به حساب نمی آمد و بیشتر شبیه یک دستگاه GPS بود. تمرکز نابجا بر روی ناوبری، دوربین ضعیف و عمر باتری بد از بزرگترین مشکلات این گوشی بود.

HTC Evo 3D

Evo 3D

Evo 3D اچ تی سی

اول از همه ادعا می شد که HTC Evo 3D یک گوشی ۳D است! و سازندگان آن به این ادعا بسیار تاکید می کردند، اما این نام بیشتر کاربران را گیج می کرد. آیا سطح تصاویر ۳D به طور ناگهانی بد می شود؟ آیا آنها نیاز به عینک مناسب برای تجربه ۳D دارند؟ پاسخ این است که نه. کیفیت ۳D بسیار ضعیف است. هنگامی که یک تلفن سه بعدی را خریداری می کنید، انتظار دارید چیزی بهتر از این باشد.
 همچنین عمر باتری این گوشی بسیار بد است و به سختی به ۸ ساعت با حداقل استفاده از صفحه نمایش می رسد.
Snapdragon دو هسته ای به وضوح برای این گوشی کافی نیست. پس از یک دوره استفاده از آن، گوشی کند می شود و این یک فاجعه واقعی است.

فسی نیت سامسونگ: Samsung Fascinate

فسی نیت سامسونگ

فسی نیت سامسونگ

این نسخه از گلکسی S برای هر حامل ساخته شده است و بیشتر از همه سامسونگ Fascinate در ورایزون منفور بود. اگر چه این گوشی از مشکل دائمی GPS رنج می برد، اما گوشی خوبی محسوب می شد تا زمانی که ورایزون دستش را روی آن گذاشت. محتویات آن با Bloatware لود نمی شود و ورایزون همچنین Bing مایکروسافت را برای جستجو و ناوبری پیش فرض قرار داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار