کد خبر: ۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 24
همانطور که می دانید گوگل نیز مانند بسیاری از کمپانی های دیگر از طریق تبلیغات کسب در آمد می کند. اما سیاست جالبی در نحوه ی نمایش تبلیغات در سایت ها دارد. همچنین این شرکت قوانینی را در این راستا در نظر گرفته است. از آنجایی که تبلیغات بیش از حد باعث شکست می شود پس به این نکته توجه شده است و کاملا اصولی این روند طی می شود.

به گزارش آی تابناک : همانطور که می دانید گوگل نیز مانند بسیاری از کمپانی های دیگر از طریق تبلیغات کسب در آمد می کند. اما سیاست جالبی در نحوه ی نمایش تبلیغات در سایت ها دارد. همچنین این شرکت قوانینی را در این راستا در نظر گرفته است. از آنجایی که تبلیغات بیش از حد باعث شکست می شود پس به این نکته توجه شده است و کاملا اصولی این روند طی می شود. اما تبلیغات مزاحمی هم در سایت ها دیده می شود که بسیار آزار دهنده هستند. این تبلیغات حتی در نسخه ی اندروید هم دیده می شوند، به همین دلیل در کروم قابلیتی ارائه شده است تا بتوان به طور نسبی آگهی های تبلیغاتی را غیر فعال کرد. در ادامه این روش را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

برای دسترسی به این قابلیت وارد مرورگر کروم در گوشی یا تبلت اندرویدی خود شوید و بر روی گزینه ی (...) یا منو کلیک کنید. در نهایت باید وارد Settings شوید و در صفحه ی تنظیمات وارد Site Settings شوید.

آموزش حذف تبلیغات مرورگر کروم در نسخه‌ی اندروید

در ادامه باید گزینه ی Ads را انتخاب نمایید و برای غیر فعال کردن تبلیغات کافی است تا Ads را غیر فعال نمایید.

آموزش حذف تبلیغات مرورگر کروم در نسخه‌ی اندروید

هنگامی که شما این کار را به پایان برسانید، گوگل کروم تمام تبلیغات مزاحمی که در هنگام گشت و گزار در وب از طریق Chrome نمایش داده می شد را حذف خواهد کرد. البته به یاد داشته باشید که این قابلیت همه ی تبلیغات را غیرفعال نخواهد کرد.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار