کد خبر: ۱۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 24
کمپانی ZTE یک گوشی هوشمند مخصوص بازی جدید را معرفی نموده است، گوشی هوشمند ZTE Nubia Red Magic . این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی FHD+ می باشد که رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل را ارائه می دهد.

به گزارش آی تابناک : گوشی ZTE Nubia Red Magic مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام بوده و از 6GB و یا 8GB رم نیز بهره می برد. برای ظرفیت حافظه ذخیره سازی شما می توانید ظرفیت های 64GB و یا 128GB را انتخاب نمایید و همچنین در این گوشی از دوربین های پیشرفته ای نیز استفاده شده است.
در جلوی گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 با زاویه واید قرار دارد که مناسب برای عکس برداری سلفی و تماس های تصویری می باشد. در پشت این دستگاه از یک دوربین 24 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 استفاده شده است.

این گوشی هوشمند مجهز به یک باتری 3800 mAh بوده که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می نماید و به سیستم صدای DTS نیز مجهز شده است و همچنین از آخرین سیستم عامل گوگل، اندروید 8.1 اوریو پشتیبانی می نماید. این گوشی هوشمند در تاریخ 25 آوریل در چین عرضه خواهد شد و قیمت آن 399 دلار تعیین شده است، ظاهرا قرار است توسط IndieGogo نیز در تاریخ 26 آوریل در دسترس عموم قرار بگیرد.





منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار