کد خبر: ۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - 2016 February 05
اگر با شرکت یوروکام – Eurocom – آشنا نیستید، اولین نکته ای که باید در مورد ماهیت و هویت آن بدانید این است که وقتی اقدام به عرضه یک لپتاپ جدید میکند، به سختی میتوان دهان هایی که از تعجب باز مانده است را جمع و جور کرد! این شرکت نام دستگاه های خود را Mobile Worjstation یا ایستگاه کاری سیار میگذارد.

اگر با شرکت یوروکام –
Eurocom – آشنا نیستید، اولین نکته ای که باید در مورد ماهیت و هویت آن بدانید این است که وقتی اقدام به عرضه یک لپتاپ جدید میکند، به سختی میتوان دهان هایی که از تعجب باز مانده است را جمع و جور کرد! این شرکت نام دستگاه های خود را Mobile Worjstation یا ایستگاه کاری سیار میگذارد.

این شرکت که تولید کننده انواع دستگاه های لپتاپ بر اساس نیاز مشتریان و سفارشی سازی شده است، اخیرا در آستانه عرضه محصول جدید با نام Sky X9W است که مجهز به یک پردازنده اینتل Core i7 6700k از نوع Quad-Core و Eight-Thread است که با سرعت 4.2 گیگاهرتز کلاک میشود و جالب آنکه این پردازشگر خود در دل خود پردازشگر دیگری از نوع Intel Z170 Express (Skylake) واقع شده!

با این همه چیپ گرافیکی NVIDIA Quadro M5000M از آنجایی که خود واجد 1536 هسته است، در این مورد پردازشگر این دستگاه را کاملا عقب نگه داشته است!

در کنار اینها شما 64 گیگابایت رم از نوع DDR 4 200 دارید و همچنین یک صفحه نمایش 17.3 اینچ با وضوح 4K و 5 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD. همچنین یوروکام موفق شده است با کاهش 700 گرم از وزن این مدل نسبت به Workstation قبلی، وزن آن را به 4.8 کیلوگرم برساند!

از امکانات دیگر این است که حداقل سه فن برای خنک کردن در داخل دستگاه قابل رویت است و از درگاه های اتصال USB Type-C، USB 3، HDMI و سه درگاه Mini برا اتصال به نمایشگر برخوردار است.

بهای این محصول از 2930 دلار شروع میشود ولی میتوان بر اساس نیاز – اگر واقعا نیاز بیشتری از این وجود دارد – بهای دستگاه را با ارتقای سخت افزاری تا 4300 دلار نیز افزایش داد.

ضمنا قابل ذکر است که شرکت یوروکام تولید کننده انواع دستگاه های لپتاپ بر اساس نیاز مشتریان و قابل سفارشی سازی است!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار