کد خبر: ۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 24
یکی از رسوم هر ساله اپل در انتشار جدیدترین نسخه سیستم عامل خود، حذف قدیمی‌ترین آی‌فونی است که سال گذشته به‌روزرسانی را دریافت کرده است. به عنوان مثال در سال گذشته آی‌فون ۵ به‌روزرسانی جدید iOS را دریافت نکرد و تمامی گوشی‌های بعد از این مدل آپدیت مذکور را دریافت کردند. امسال نیز نوبت به آی‌فون ۵s رسیده است و به همین خاطر بسیاری از کاربران این گوشی، بابت عدم عرضه iOS 12 بر روی آن نگران هستند.
به گزارش آی تابناک : اما به لطف سیستم منبع‌باز وب‌کیت، موتور جستجوی استفاده شده در سافاری، صفحه‌ای یافت شده است که در آن اشاره به آزمایش نسخه جدید سیستم عامل iOS بر روی محصولات اپل در ژانویه شده است و در بین این محصولات نام آی‌فون ۵s نیز دیده می‌شود. البته این مورد ضمانتی بر عرضه iOS 12 بر روی گوشی آی‌فون ۵s نیست، اما کاربران این هندست می‌توانند امیدوار باشند تا اپل سنت‌شکنی کرده و یک سال دیگر نیز به این گوشی فرصت بدهد.

مراسم رونمایی رسمی از iOS 12 در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2018) صورت خواهد پذیرفت. این کنفرانس از تاریخ چهارم ژوئن در مرکز گردهمایی McEnery ایالت کالیفرنیا آغاز به کار می‌کند و تا هشتم ژوئن ادامه خواهد داشت. اگر از دارندگان گوشی آی‌فون ۵s هستید، منتظر اخبار خوش از این کنفرانس باشید.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار