کد خبر: ۱۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 22
کمپو سانتو (Campo Santo)، توسعه دهنده بازی Firewatch، امروز رسماً اعلام کرد که این استودیو توسط شرکت ولو (Valve)، صاحب امتیاز سرویس محبوب استیم، خریداری شده است.
به گزارش آی تابناک : بر اساس این اطلاعیه، تمام دوازده عضو این استودیو از پیوستن به شرکت ولو راضی بوده‌اند و همچنان به عنوان یک بازیساز به فعالیت خود ادامه خواهند داد. علاوه بر این، دیگر پروژه این استودیو که در جریان رویداد The Game Awards معرفی شد، یعنی بازی In the Valley of Gods، همچنان در دست ساخت و توسعه قرار خواهد داشت و وقفه‌ای در ساخت آن ایجاد نخواهد شد. همچنین گفته شده که پشتیبانی از بازی Firewatch هم ادامه خواهد داشت.

اگر فکر می‌کنید که شرکت ولو تصمیم دارد تا با خریداری این استودیو، روند توسعه بازی مورد انتظار Half-Life 3 را سرعت ببخشد، باید بگوئیم که سخت در اشتباهید و چنین موردی احتمالاً جزو برنامه‌های این شرکت نیست.

بر اساس گفته‌های اعضای استودیوی کمپو سانتو، شرکت ولو عقیده فاحشی در ساخت بازی‌های ویدئویی دارد و آن‌ها حس مشترکی در خصوص توسعه یک بازی در خود و این شرکت محبوب می‌بینند.

در حال حاضر بازی In The Valley of Gods تنها برای عرضه بر روی رایانه‌های شخصی معرفی شده است و به نظر می‌رسد که با وجود خریداری شدن استودیوی سازنده‌اش توسط شرکت ولو، خللی در برنامه‌های عرضه آن وارد نشود.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار