کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 22
چنانچه از خطوط اپراتور همراه اول استفاده می‌کنید و از صبح امروز شاهد اختلالاتی در بحث خط‌دهی تلفن و انتقال داده اینترنت همراه هستید؛ باید گفت که مشکل شما تقریباً سراسریست و در بسیاری از شهرهای ایران این موارد به شهر سخت افزار گزارش شده است. در ادامه با بررسی این موضوع توسط شهر سخت افزار همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : امروز صبح کاربران اپراتور همراه اول شاهد اختلالات کشوری و گسترده ارتباطی بودند که طبق گزارشات کاربران از طریق تلگرام و ایمیل به شهر‌سخت‌افزار، با وجود بهبود نسبی به خصوص در بحث خط‌دهی تلفن و استفاده از پیامک، کماکان اینترنت همراه در بسیاری از شهرها قابل استفاده نیست.

این در حالیست که همراه‌اول در بیانیه‌ای علت این قطعی‌ها را ارتقا از پیش برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی شده ِ «سامانه جامع خدمات مشتریان» بیان کرد که قرار است تا ظهر امروز مشکلات پیش آمده به طور کامل مرتفع شوند.

هر چند که اولین سوالی که مطرح می‌شود علت این ارتقاء در اولین ساعات روز کاریست؛ از شما کاربران گرامی درخواست می‌شود که از طریق بخش نظرات در پایین این مطلب، در صورتی که کماکان با اختلالاتی روبرو هستید نام منطقه و نوع مشکل موجود را با ما در میان بگذارید.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار