کد خبر: ۱۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 April 21
U12+ احتمالاً تنها پرچمدار HTC در سال 2018 خواهد بود. در اخبار قبلی اعلام شده بود که این گوشی در ماه پیش رو معرفی خواهد شد، شایعات جدید هم در تأیید اخبار پیشین، زمان معرفی پرچمدار آینده تایوانی را ماه آینده میلادی اعلام کرده اند.

به گزارش آی تابناک : HTC U12+ در اواخر ماه می و یا اوایل ژوئن به بازار عرضه خواهد شد و با این اوصاف، اوسط می (اواخر اردیبهشت ماه) زمان معرفی رسمی این گوشی خواهد بود. چنانچه این پیش بینی ها درست باشد، تاریخ مورد نظر مشابه با سال گذشته خواهد بود که در ماه می، HTC از گوشی U11 رونمایی کرد و 6 ماه بعد از آن از نسخه پلاس. با اینکه کمی عجیب به نظر میرسد، گویا HTC امسال قصد ندارد نسخه استاندارد یو12 را معرفی کند و یکسره به سراغ نسخه پلاس آن خواهد رفت. گفته می شود که دلیل تصمیم اچ تی سی اینست که می خواهد پرچمدار آینده خود را مشابه به گلکسی اس9+ سامسونگ و پی20 پرو هواوی با قیمتی بالاتر از پرچمداران معمولی بازار به فروش برساند.

با استناد به عکسی که گفته شده بود متعلق به جعبه یو12 پلاس است، این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی OLED، چیپ ست اسنپدراگون 845 کوالکام به همراه 6 گیگابایت حافظه رم است. این گوشی با دو میزان حافظه 64 و 128 گیگابایت در دسترس خواهد بود. در پشت گوشی علاوه بر دوربین دوگانه، فلش LED دو رنگ و حسگر اثر انگشت نیز وجود خواهد داشت. بلندگوهای استریو و گواهینامه IP برای مقاومت در برابر آب و غبار از مشخصات احتمالی دیگر این گوشی به حساب می آید.

در حال حاضر هنوز اعلامیه رسمی از HTC در رابطه با زمان معرفی U12+ منتشر نشده است، اما اواسط ماه می زمان احتمالی رونمایی از آن خواهد بود، که چنانچه درست باشد باید به زودی منتظر تأیید رسمی آن از سمت HTC باشیم.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار