کد خبر: ۱۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۷ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 19
مینگ-چی کو یکی از تحلیلگران موسسه KGI Securities است که در خصوص محصولات اپل معمولاً اخبار درست و دقیقی منتشر میکند. اما از آنجاییکه پیش آمده این شخص ادعایی کند که بعدها عملی نشود، نمی توان با اطمینان کامل و صد در صدی حرف های او را قبول کرد. امروز Kuo در خبری اعلام کرد که اپل سرانجام تصمیم دارد در دو گوشی آینده خود از مجموع 3 دستگاهی که قرار است در نیمه دوم سال معرفی کند، امکان استفاده از دو سیم کارت را قرار خواهد داد.
به گزارش آی تابناک : پشتیبانی از دو سیم کارت در یک آیفون با صفحه نمایش 6.1 اینچی LCD قرار خواهد گرفت. نسخه دو سیم کارته این گوشی بین 650 تا 750 دلار و نسخه تک سیم کارت آن بین 550 تا 650 دلار قیمت خواهد داشت. آیفون بالا رده این شرکت، با صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED نیز از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، در حالیکه آیفون نسخه کوچکتر، یعنی 5.8 اینچی OLED این گزینه را در خود نخواهد داشت و تک سیم کارت خواهد بود.
گزینه جدید دو سیم کارت بودن، یک گزینه قیمتی جدید برای آیفون ایجاد خواهد کرد. گوشی های دو سیم کارت در ایالات متحده محبوبیت چندانی ندارند، اما در بازار آمریکای لاتین، اروپا و آسیا بسیار پرطرفدار می باشند. چنانچه اپل گوشی های دو سیم کارته خود را عرضه کند، ممکن است بتواند محبوبیت خود را در خارج از سرزمین مادری بالاتر نیز ببرد. البته اگر اپل موفق شود که واقعاً آیفونی با قیمت کمتر از 650 دلار عرضه کند، مطمئناً سال 2018 بهتر از آنچه که پیش بینی می شد، برای آنها خواهد بود. افزایش قیمت گوشی های هوشمند آن هم در شرایطی که عملکرد آنها چندان تفاوتی با نسل های قبلی ندارد، باعث شده تا مردم گوشی های خود را برای مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشند و فرآیند تعویض گوشی دیرتر انجام گیرد.

شایعه تولید گوشی دو سیم کارته توسط اپل، اولین بار در سال 2016 و در زمان تولید آیفون 7 شنیده شد، زمانیکه تصاویری منتسب به این گوشی منتشر شد که نشان میداد آیفون برای سیم کارت ها شیار دوگانه در نظر گرفته است. قطعاً در آن زمان تقاضا برای آیفون دو سیم کارته وجود داشت، اما اپل ترجیح داد تا بدون توجه به نیاز بازار، روند همیشگی خود را به جلو ببرد. به نظر شما آیفونی با دو سیم کارت چطور خواهد بود؟ آیا به نظرتان اپل واقعاً آیفونی با قیمت 550 دلار تولید خواهد کرد و یا همچنان به تولید گوشی های لوکس با قیمت های نجومی مانند آیفون X ادامه خواهد داد؟





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار