کد خبر: ۱۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 19
گوشی هوشمند Galaxy A5 (2017) یکی از میان رده‌های سطح بالای سامسونگ به شمار می‌رود که قرار بود ماه مه به اندروید اوریو ارتقا یابد اما گزارش شده است که کاربران رومانیایی و روسی از روز گذشته موفق به دریافت این به روزرسانی نرم افزاری شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : به روزرسانی نرم افزاری اندروید 8.0 اوریو با حجم 1.2 گیگابایت پیش از انتظار برای میان رده سطح بالای Galaxy A5 (2017) سامسونگ منتشر شد. این به روزرسانی نرم افزاری علاوه بر اندروید 8.0 اوریو همچنین رابط کاربری گوشی مذکور را به Samsung Experience 9.0 ارتقا می‌دهد.

این نسخه نرم افزاری تازه صفحه کلید را بهبود می‎بخشد، GIF، استیکر و ایموجی‌های تازه به همراه دارد و ویژگی‌های ماشینی Bixby و Color Lens را هم ارتقا می‌دهد.

به روزرسانی اندروید 8.0 اوریو برای Galaxy A5 (2017) ابتدا در روسیه و رومانی منتشر شده است و احتمالا در آینده نزدیک کاربران سایر کشورها هم قادر به دریافت آن خواهند بود. روند انتشار به روزرسانی‌های نرم افزاری معمولا یک تا دو هفته به طول می‌انجامد و اگر پس از این مدت موفق به دریافت آن نشدید، بهتر است در منوی تنظیمات عمومی گوشی به Software Update بروید و Download Update Manually را انتخاب کنید. همچنین پس از دریافت فایل به روزرسانی حتما اطمینان حاصل کنید تا سطح شارژ باتری دستگاه‌تان کمتر از 50% نباشد.

گالری تصاویر (2 تصویر )








منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار