کد خبر: ۱۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 19
تا کمتر از دو ماه دیگر، نمایشگاه E3 2018، مهم‌ترین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدئویی برگزار خواهد شد که بزرگترین توزیع‌کنندگان بازی‌های ویدئویی در آن شرکت می‌کنند و اطلاعات جدیدی از بازی‌های خود منتشر خواهند ساخت. با توجه به نزدیکی به تاریخ برگزاری این رویداد مورد انتظار، شرکت مایکروسافت برنامه‌های خود برای شرکت در این نمایشگاه را مشخص کرده است.
به گزارش آی تابناک : ویل تاتل (Will Tuttle)، سردبیر وب‌سایت Xbox Wire، با انتشار پستی در وبلاگ مجور نلسون (Major Nelson)، اظهار داشت که کنفرانس ایکس‌باکس در رویداد E3 2018 در روز یکشنبه دوشنبه ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهد شد. در این کنفرانس، «نگاهی عمیق» به بازی‌هایی که قبلاً معرفی شده‌اند خواهیم داشت و شاهد معرفی بازی‌های جدیدی هم خواهیم بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی و پس از آن عرضه خواهند شد.

همچنین اعلام شده است که کنفرانس خبری ایکس‌باکس از طریق برنامه میکسر (Mixer) مایکروسافت بر روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ قابل مشاهده خواهد بود. نکته جالب این است که علاقه‌مندان می‌توانند این کنفرانس را به پنج زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی (همراه با زیرنویس انگلیسی) تماشا کنند. باید به این نکته توجه داشته باشید که تماشای کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 به زبان‌های دیگر، تنها منحصر به سرویس میکسر نخواهد بود و دیگر سرویس‌های استریم هم به این قابلیت مجهز خواهند بود.

در انتها تاتل تائید کرد که به عنوان بخشی از برنامه‌های مایکروسافت در رویداد E3 2018، قسمت جدید Inside Xbox هم برگزار می‌گردد. بر اساس اطلاعیه رسمی در این باره، این قسمت جدید در تاریخ دوشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) در ساعت ۳ بعد از ظهر به وقت محلی پخش خواهد شد. رونمایی‌ها، مصاحبه‌ها و اطلاعات متعددی برای این برنامه در نظر گرفته شده است. در سه روز بعد از آن یعنی روزهای سه شنبه ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) الی پنج شنبه ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن)، دیگر برنامه‌های زنده مایکروسافت با هدف پوشش کامل اخبار این شرکت در رویداد E3 2018 پخش خواهند شد.

در نهایت باید اعلام کنیم که نسخه جدیدی از رویداد Xbox Fan Fest هم برگزار خواهد شد که ۴۰۰ بازی‌باز خوش شانس می‌توانند در آن شرکت کنند. هر کس که در این رویداد که از تاریخ یکشنبه ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) الی دوشنبه ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار می‌گردد، شرکت کند، می‌تواند به صورت زنده کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت را تماشا کند و زودتر از بقیه به اخبار جدید دسترسی یابد.

نمایشگاه E3 2018 از تاریخ سه شنبه ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن ۲۰۱۸) برگزار خواهد شد و تا روز پنج شنبه ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) ادامه خواهد داشت.




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار