کد خبر: ۱۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 18
امروز شرکت کاسیو از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که در مقایسه با دیگر ساعت‌های این شرکت، قیمت معقولتری دارد.

به گزارش آی تابناک : این مدل که WSD-F20A نام گرفته، به سری پرو ترک کاسیو تعلق داشته و برای دوستداران طبیعت‌گردی طراحی شده‌ است.

این گجت  از سیستم‌عامل Wear OS گوگل بهره می‌برد و از سیستم GPS مخصوصی نیز برخوردار است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن بدون نیاز به اینترنت، نقشه‌های تمام رنگی پیرامون خود را مشاهده کند. ساعت هوشمند جدید کاسیو یک صفحه نمایش ۱.۳۲ اینچی با رزولوشن ۳۲۰ در ۳۰۰ پیکسل دارد و ویژگی‌های گوناگونی نظیر قطب نمای دیجیتالی، فشارسنج، ارتفاع سنج و ردیاب تندرستی در آن تعبیه شده است.

ساعت هوشمند WSD-F20A به ادعای شرکت سازنده‌اش از قطعات رزین بادوام و یک بند یورتان نرم سیاه ساخته شده. به همین دلیل تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم بوده و در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۲ متر جان سالم به در ‌می‌برد.

 

گجت یاد شده با تلفن‌های هوشمندی که از نسخه‌ی ۴.۳ به بعد سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند، سازگار بوده و حتی می‌تواند به آیفون‌هایی برخوردار از iOS ۹ یا بالاتر نیز وصل شود.

این ساعت‌ها قیمتی ۳۹۹ دلاری خواهند داشت که نسبت به مدل‌های مشابه قدیمی‌تر کاسیو  ۱۰۰ دلار ارزانتر شده‌اند. علاقه‌مندان می توانند از یازدهم اردیبهشت ماه به سایت اصلی این شرکت سر زده و آن را خریداری کنند.

این مدل نسبت به ساعت‌های قبلی کاسیو قدری ارزانتر است چرا که پیشتر این شرکت از ساعت هوشمند WSD-F20SC رونمایی کرده بود که تنها 700 دستگاه از آن تولید می‌شد و قیمتی بیش از ۵۰۰ دلار داشت. البته باید در نظر داشت که این ساعت‌ هوشمند گران قمیت، ورزشی نبود و بیشتر یک کالای لوکس به حساب می‌آمد. با این حال مدل جدیدتر به علت‌ ویژگی‌های بیشتر و قیمتی کمتر ممکن است فروش بیشتری برای این کمپانی به همراه داشته باشد.





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار