کد خبر: ۱۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 17
پس از نمایش تریلر جدیدی از Kingdom Hearts III طی رویداد [Kingdom Hearts Union χ[Cross در آناهایم کالیفرنیا، کارگردان این عنوان یعنی تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) اطلاعات بیشتری را از آن به اشتراک گذاشته است.
به گزارش آی تابناک : اول از همه، دریافته‌ایم مینی‌گیم‌ها که Classic Kingdom نام دارند، داخل بازی کشف و آزاد شده و سپس در ماشین Sora’s LCD در دسترس قرار خواهند گرفت. به‌طور کلی ۲۰ مینی‌گیم وجود دارند و تعدادی از آن‌ها نیز قبل از عرضه‌ی رسمی بازی در [Kingdom Hearts Union χ[Cross قابل بازی خواهند بود.

نکته‌ی جالب دیگر، رویداد جدیدی در [Kingdom Hearts Union χ[Cross است که هم‌اکنون جریان دارد و به ۳۰۰ بازیکن خوش‌شانس این فرصت را می‌دهد که نامشان در Kingdom Hearts III ثبت و قرار داده شود. با این وجود، تتسویا نومورا از توضیح چگونگی نمایش نام‌ها در بازی پرهیز کرده و همچنان طرفداران را کنجکاو باقی گذاشته است.

افرادی که قصد حضور در این رویداد را دارند، می‌توانند از اینجا اقدام به شرکت در آن کرده و سپس در سه دسته‌ی میزان روزهای ورود به حساب کاربری، چالش بالاترین امتیاز و نشان‌های Toon Moogle امتیاز جمع‌آوری کنند. نکته‌ی جالب اینجاست که هرگز پیامی مبنی بر برنده شدن در این رویداد دریافت نمی‌کنید و هنگام تجربه‌ی بازی، مستقیماً با دیدن نامتان در آن غافلگیر خواهید شد!

Kingdom Hearts III در تاریخ مشخصی در سال جاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار