کد خبر: ۱۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 16
وقتی برای اولین بار اسم Nokia X را شنیدم با خودم فکر کردم که شرکت سازنده قصد رقابت با آیفون ایکس را دارد اما مگر می شود؟ این را گفتم که شما هم مثل من به اشتباه نیفتید و از گوشی جدید نوکیا انتظار رقابت با آیفون ایکس اپل را نداشته باشید.

به گزارش آی تابناک : بعد از معرفی چند گوشی جدید در MWC 2018 – از جمله نوکیا ۶ (۲۰۱۸) و نوکیا ۸ Sirocco (تصویر زیر) – HMD Global هم اکنون آماده ارائه یک گوشی دیگر است، و آن را نوکیا X نام گذاری کرده است.

نوکیا ایکس

برخی تبلیغات گویای این هستند که این گوشی قرار است توسط شرکتی چینی، ساخته و پرداخته بشود و در تاریخ ۲۷ آوریل رونمایی بشود. اما تبلیغات نشان گر این نیستند که این گوشی واقعا نوکیا ایکس است و حتی از ظاهر آن هم چیزی نمی توان فهمید.

نوکیا ایکس

شایعه این است که نوکیا X دارای انواع ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایت رم و پردازنده های Qualcomm Snapdragon یا MediaTek خواهد بود. همچنین گفته می شود این می تواند یک گوشی هوشمند میان رده باشد، اما این گفته هاهنوز تایید نشده است و بیش ازاین هم از نوکیا ایکس، اطلاعاتی در دست نیست.

نوکیا ایکس

در خبرهایی که کما بیش از این گوشی به گوش می رسد، خبری از این نیست که آیا این گوشی یک گوشی جهانی است یا قرار است مردم آمریکا فقط آن را داشته باشند یا فقط برای آسیایی ها ساخته شده است.

نکته جالب این است که از زمانی که مایکروسافت نوکیا را خریداری کرده، چندین گوشی مبتنی بر اندروید را با برند نوکیا طراحی و ساخته و روانه بازار کرده اما هیچ کدام تا کنون نتوانسته اند در رده ی رقابت های بالا قرار بگیرند و توجه عمومی را به خود جلب کنند.

نوکیا ایکس

شاید اینگونه باشد که نوکیا ایکس هیچ ارتباطی با سایر گوشی های نوکیا و حتی شباهتی به آن ها نداشته باشد. البته نام ایکس، شاید به معنی ماحصل دستاورد های نوکیا ( مایکروسافت ) در توسعه و ساخت گوشی های هوشمند باشد و شاید هم قرار است در صورت موفق شدن، هر ساله یک نوکیا ایکس داشته باشیم! مثلا نوکیا ایکس ۱، نوکیا ایکس ۲ و غیره.





منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار