کد خبر: ۱۶۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 15
گوشی‌های Galaxy Xcover سامسونگ در رده صنعتی و تنومند دسته بندی می‌شوند. تازه‌ترین گوشی این سری به نام Galaxy Xcover 5 پیش از انتظار در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند دیده شده است.

به گزارش آی تابناک : وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند هفته گذشته در اقدامی زودهنگام گوشی Galaxy Xcover 5 را در صفحه محصولات خود در دسترس قرار داد، هرچند چهارشنبه گذشته آن را از وب‌سایت خود حذف کرد اما خبرگزاری‌ها موفق شدند کدهای نرم افزاری مربوط به درج مطلب و گوشی مذکور را از حافظه ذخیره شده وب‌سایت استخراج کنند.

گوشی‌های سری Galaxy Xcover از هر نظر با سایر محصولات همراه و هوشمند سامسونگ متفاوت هستند. این گوشی‌های تنومند معمولا هر دو سال یک بار معرفی می‌شوند و با سایر گوشی‌های تنومند جانبی از سری‌های مشخص مانند خانواده Galaxy S Active تفاوت دارند. آخرین عضو این خانواده در آوریل سال گذشته تحت عنوان Galaxy Xcover 4 معرفی شد و انتظار می‌رود که جانشین آن تا اواخر آوریل سال آینده (ماه جاری میلادی) رونمایی شود. از طرفی موضوع نمایش Galaxy Xcover 5 در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیوزلند نشان می‌دهد که این غول تکنولوژی احتمالا قصد دارد برنامه معرفی قبلی را لغو و از گوشی مذکور در ماه جاری رونمایی کند.




منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار