کد خبر: ۱۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 15
تصویری از گوشی میان رده ال جی با نمایشگر کم‌حاشیه ۵.۵ اینچی فاش شد. براساس اطلاعات موجود این گوشی جدید ممکن است از سری Q باشد.

به گزارش آی تابناک : تصویری از گوشی هوشمند جدید ال‌جی منتشر شده است. عکس منتشرشده از گوشی میان رده ال جی ، فقط مربوط به جلوی دستگاه است و باید اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی تعبیه شده باشد. این گوشی جدید در بین دسته‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار خواهد گرفت.

ویژگی های گوشی میان رده ال جی

گوشی میان رده ال جی

گوشی میان رده ال جی از نمایشگر ۵.۵ اینچی کم‌حاشیه و بدون بریدگی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی در طرفین از حاشیه‌ی بسیار باریکی برخوردار است و حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر آن تنها کمی ضخیم‌تر هستند. این نمایشگر همچنین گوشه‌های گردی دارد و کلیدهای صدا در سمت چپ دستگاه قرار دارند. کلید پاور یا قفل دستگاه نیز در سمت راست گوشی قرار داده شده است. نسبت تصویر آن دو به یک یا همان ۱۸ به ۹ با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۶۴۰ است. به نظر می رسد که گوشی میان رده ال جی از سری Q باشد.

در این محصول استفاده از ۲ یا ۳ گیگابایت رم به همراه پردازنده‌ی اسنپدراگون سری ۴۰۰ یا ۶۰۰ دور از انتظار نیست. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری نیز وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت. به نظر می رسد که گوشی میان رده ال جی کمتر از ۲۰ روز دیگر با نام ال‌جی جی ۷ تین‌کیو رونمایی شود.

 


منبع : androidheadlines 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار