تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 15
اطلاعات موجود نشان از کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت به تشویق و فشار مارک زاکربرگ دارند. قابلیت محبوب استوری از اسنپ چت کپی شده است.

به گزارش آی تابناک : به نظر می رسد که زاکربرگ نگران این بوده است که نسل جدید کاربران اینستاگرام را به دلیل جذابیت کم ویژگی‌های این شبکه‌ی اجتماعی از دست بدهد. این مسئله باعث شد تا مارک زاکربرگ، مؤسسان اینستاگرام را برای کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت تحت فشار قرار دهد. در ادامه اینستاگرام قابلیت استوری را کپی کرد.

کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت

کپی برداری اینستاگرام از اسنپ چت به تشویق زاکربرگ

در آگوست سال ۲۰۱۶، زاکربرگ ویژگی Stories  را در اینستاگرام معرفی کرد که بسیار شبیه به Snapchat بود و رسانه‌ها و حتی طراحان اسنپ‌چت متوجه این موضوع شدند و این عمل را مورد تمسخر قرار دادند؛ اما حتی اگر فیسبوک این قابلیت را از اسنپ چت کپی کرده باشد، نسخه‌ی فیسبوکی این ویژگی به‌شدت موفقیت‌آمیز بوده است.

بنیانگذار فیسبوک ابراز نگرانی کرده بود که اگر اینستاگرام تکامل پیدا نکند، با ریسک از دست دادن گروه بزرگی از کاربران این شبکه روبه‌رو خواهد شد. با این وجود بنیان‌گذاران اینستاگرام نتوانستند ویژگی هایی جذاب در اینستاگرام ارائه کنند و زاکربرگ شخصا درخواست کرد که سیستروم و کریگر، یک ویژگی شبیه به استوری اسنپ‌چت ایجاد کنند زیرا این ویژگی توانسته بود محبوبیت زیادی پیدا کند. سخنگوی اینستاگرام این مطلب را که زاکربرگ مؤسسان اینستاگرام را تحت فشار گذاشته بود، انکار کرد اما سیستروم اذعان نمود که تنش‌هایی در مسیر رشد اینستاگرام پس از تصاحب توسط فیسبوک به وجود آمد که او قدردان آن‌ها است.

 


منبع : بیزینس اینسایدر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار