کد خبر: ۱۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۷ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 14
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از وان پلاس ۶ که ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام شده است، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند فاش می‌شود.

به گزارش آی تابناک : همان‌طوری که در تیزر و دعوت‌نامه منتشرشده متوجه شدیم، شرکت وان پلاس قصد دارد در سال جاری از گوشی‌ هوشمندی رونمایی کند که از ترند سال یعنی وجود بریدگی در بالای صفحه‌نمایش پیروی می‌کند. بااین‌حال وان پلاس ۶ ظرفیت یک پرچم‌دار کامل را دارد و می‌تواند کاربران بیشتری را در سال جاری به خود جلب کند.

تا قبل از این‌که به مراسم اصلی نزدیک شویم، شایعات زیادی در مورد طراحی و قابلیت‌های دستگاه مطرح خواهد شد. قاب‌های شفاف طراحی‌شده توسط MobileFun برای وان پلاس ۶ قابل پیش‌خرید هستند و با میانگین قیمتی ۷.۵ دلار عرضه می‌شوند. البته اگر بخواهید قاب‌هایی با طراحی و جنس بهتر تهیه کنید باید به سراغ قیمت‌های ۳۵.۵ دلار بروید‌.

وجود بریدگی در بالای صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی و طراحی بدنه جلوی وان پلاس ۶ چندان هیجان‌انگیز نیست؛ اما دستگاه خوش‌دستی به نظر می‌آید. در پشت دستگاه دوربین دوگانه قرار گرفته که با توجه به بنر منتشرشده توسط شرکت، امتیاز ۳ رقمی در DxO ثبت کرده است.

این دستگاه به‌زودی با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه دخلی معرفی خواهد شد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات اصلی وان پلاس ۶ به شمار می‌آید. امیدواریم قیمت نهایی وان پلاس ۶ همانند سال‌های گذشته جذاب باشد. آیا یک گوشی اندروید تمام و کمال در راه است؟





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار