تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 13
همانطور که احتمالاً از پیش می دانید، اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ یکی از زیرمجموعه های فیسبوک است. این کمپانی اخیراً و پس از رسوایی فیسبوک، بخش سوالات متداول خود را به روزرسانی کرده و به کاربران اطمینان داده که تمام اطلاعات و ارتباطات شان در امان است.
به گزارش آی تابناک : نکته جالب درباره حرکت اخیر واتس اپ این است که به فاصله کمی بعد از توییت جنجالی یکی از موسسین اش انجام شده است که به مردم پیشنهاد کرده بود فیسبوک را حذف کنند. اینطور به نظر می رسد که واتس اپ نگران بوده این توییت، اپلیکیشن پیام رسانش را به نوعی به جنجال فیسبوک مرتبط سازد و به همین خاطر تصمیم گرفته به دردسر احتمالی خود پیش از آنکه آغاز شود پایان دهد.

لازم به اشاره است که این بخش خاص از سوالات متداول، به پیام های تجاری ارتباط دارد. کمپانی مورد اشاره از مدت ها پیش با WhatsApp Business امکان برقراری ارتباط مستقیم میان مشتریان و کسب و کارها را مهیا کرده و کاملاً واضح است که چرا پیام های تبادل شده میان این اشخاص از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

در اعلامیه واتس اپ به سرعت اشاره شده که تمام پیام ها یا تماس های صوتی از دو طرف رمزنگاری شده اند و هیچکس دیگری (از جمله خود واتس اپ) به آنها دسترسی ندارد. در نهایت گفتنی است که با توجه به جنجال های اخیر فیسبوک، انتظار می رود بزودی کمپانی های بیشتری به نگرانی های مردم در قبال حریم شخصی شان پاسخ دهند.




منبع : نودفناوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار