کد خبر: ۱۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 13
وان‌ پلاس اعلام کرد که تمامی موجودی گوشی‌ وان‌ پلاس ۵ تی در تمامی نقاط اروپا به‌طور کامل به فروش رفته است.

به گزارش آی تابناک : وان‌پلاس اعلام کرد که تمامی موجودی گوشی‌ وان‌پلاس ۵ تی (OnePlus 5T) نه‌تنها در بریتانیا، بلکه در تمامی نقاط اروپا به‌طور کامل به فروش رفته است. در حال حاضر خرید این گوشی از طریق وب‌سایت رسمی شرکت وان‌پلاس امکان‌پذیر نیست؛ اما کماکان این دستگاه از طریق خرده‌فروشان مختلف عرضه می‌شود.

وان پلاس 5 تی / oneplus 5t

به گفته‌ی وان‌پلاس، فروش تمامی موجودی گوشی ۵ تی در اروپا باعث شده است درآمد سالانه‌اش تادو برابر افزایش پیدا کند و به ۱.۴ میلیارد دلار برسد؛ همچنین 5T بهترین گوشی این شرکت از نظر فروش تا این لحظه بوده است.


زمان زیادی تا معرفی پرچم‌دار بعدی این شرکت یعنی وان‌پلاس ۶ باقی نمانده است. این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ ، ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگری با یک بریدگی مجهز خواهد بود که امکان پنهان کردن آن وجود دارد.پیت لائو، مدیر اجرایی شرکت وان‌پلاس در گفتگوی مطبوعاتی از جامعه‌ی اپراتورها برای ارتباط همیشگی و بهبود مداوم گوشی های هوشمند تشکر کرد؛ وان‌پلاس در سال ۲۰۱۸ با دو شرکت جدید، Telia درسوئد و آمازون در آلمان توافق‌نامه‌ی همکاری امضا خواهد کرد و این شرکت‌ها، به مؤسسات موجود در انگلستان، فنلاند و دانمارک خواهند پیوست.





منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار