کد خبر: ۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 13
طبق رسم همیشگی ایکس باکس، بازی های مشخصی به مدت محدود برای کاربرانش رایگان می‌شود. این بار عنوان انحصاری بسیار محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds به مدت چهار روز یعنی از روز نوزدهم تا بیست‌ودوم آوریل برای مشترکین ایکس باکس لایو رایگان خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : طبق رسم همیشگی ایکس باکس، بازی های مشخصی به مدت محدود برای کاربرانش رایگان می‌شود. این بار عنوان انحصاری بسیار محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds به مدت چهار روز یعنی از روز نوزدهم تا بیست‌ودوم آوریل برای مشترکین ایکس باکس لایو رایگان خواهد شد. در ادامه با تیم کافه ایکس باکس وینفون همراه باشید.

شما می‌توانید در هر زمانی از روز نوزدهم تا بیست‌ودوم آوریل، PlayerUnknown’s Battlegrounds را به رایگان دانلود کنید. بعد از اتمام این مدت، در صورتی که مایل بودید می‌توانید بازی را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که تمامی بتل پوینت هایتان به بازی منتقل می‌شود. البته لذت بازی در صحرای میرامار را از دست می‌دهید، چرا که این نقشه در ماه می منتشر می‌شود. (برای خواندن مطلب اینجا را کلیک کنید.) اما در هر صورت نقشه اصلی بازی Erangel در اختیار شماست.

ایکس باکس از زمان عرضه عنوان انحصاری PUBG، سعی داشته تا تمامی تلاش خود را برای جذب گیمرها به کار ببرد. و به همین علت باندل این بازی با کنسول ایکس باکس وان اس را تدارک دیده که شما می‌توانید آن را با قیمت 299.00$ خریداری نمایید.

اگر تا به حال یک بازی بتل‌ رویال را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم که این بازی را از دست ندهید. البته بازی Fortnite: Battle Royale نیز کاملا رایگان است.




منبع : MSPU 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار