کد خبر: ۱۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 13
شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) اعلام کرد که بروزرسانی نرم‌افزاری جدید ۵٫۵۳ برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو با حجم ۴۴۳ مگابایت در دسترس می‌باشد.
به گزارش آی تابناک : با اینکه این بروزرسانی محتوای جدیدی را شامل نمی‌شود اما برخی مشکلات جزئی در رابطه با سیستم عامل را حل کرده و هنگام استفاده از بعضی برنامه‌ها که بهتر است به آن‌ها اشاره‌ای نشود، عملکرد آن بهبود می‌یابد. تنها دلیل عرضه این بروزرسانی، بهینه کردن بیشتر سیستم به منظور انتشار عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ یعنی God of War است.

برای بروزرسانی نرم‌افزار کنسول خود به نسخه ۵٫۵۳ به قسمت تنظیمات رفته و گزینه بروزرسانی سیستم را انتخاب کنید. اگر قصد انجام این کار در حالت آفلاین را دارید به سایت بروزرسانی سیستم پلی‌استیشن ۴ بروید و نسخه ۵٫۵۳ را دانلود کنید.

آخرین بروزرسانی نرم‌افزاری بزرگ یعنی نسخه ۵٫۵۰ ویژگی‌های جدید زیادی را مانند حالت Supersampling، تغییر رابط کاربری بخش Library، ساخت تصاویر زمینه از طریق حافظه USB، مدیریت زمان بازی و بهبود پنل اطلاع‌رسانی را اضافه کرده بود.

در حال حاضر جزئیات بروزرسانی بزرگ بعدی یعنی نسخه ۶٫۰ مشخص نشده اما انتظار می‌رود که در سال جاری برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو منتشر بشود.




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار