کد خبر: ۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 12
اچ پی در چند روز اخیر بسیار فعال بوده و کوهی از سخت‌افزار را رونمایی کرده است. این شرکت ساعاتی قبل ارتش تازه نفس پاویلیون خود را برای همراهی گیمرها وارد بازار کرده است.

به گزارش آی تابناک : چند روز پیش بود که اچ پی نسل جدید ورک استیشن‌های سری ZBook خود را رونمایی کرد. دستگاه‌هایی بسیار قدرتمند که گزینه بسیار مناسبی برای اهالی کسب و کار و کاربران نیازمند قدرت پردازشی بالا هستند. این شرکت امروز نسل جدیدی از کامپیوترهای سری Pavilion خود را معرفی کرده است. سری پاویلیون اچ پی را دستگاه‌های گیمینگ با قیمت مناسب تشکیل می‌دهند. سری پاویلیون برخلاف سری Omen که گیمرهای هاردکور را هدف قرار داده، گزینه مناسبی برای بخش اصلی بازار گیمینگ محسوب می‌شود.

ارتش پاویلیون اچ پی شامل چندین لپ‌تاپ، کامپیوتر دسکتاپ و نمایشگرهای مناسب گیمینگ است که ترکیبی از قدرت مناسب برای بازی، قیمت رقابتی و انعطاف‌پذیری را در خود جای داده‌اند.

اولین عضوی جدید از این ارتش را لپ‎تاپ HP Pavilion Gaming Laptop 15 تشکیل می‌دهد. این دستگاه که به پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل تجهیز شده در بخش کارت گرافیک و فضای ذخیره‌سازی گزینه‌های متعددی را پیش روی کاربران قرار داده است. برای کارت گرافیک دستگاه کاربران می‌توانند یکی از گزینه‌های AMD Radeon RX 560X یا NVIDIA GeForce GTX 1060 با طراحی Max-Q را انتخاب کنند.

در بخش فضای ذخیره‌سازی نیز تا 2 ترابایت هارد درایو قابل سفارش خواهد بود. این لپ‌تاپ نسبتا قدرتمند در بخش نمایشگر نیز گزینه‌های خوبی را برای کاربران روی میز قرار داده است. این دستگاه با نمایشگر 15.6 اینچی با فرکانس 144 هرتز و رزولوشن  1080p یا 60 هرتز و رزولوشن 1080p یا نمایشگر 60 هرتزی با رزولوشن 4K قابل سفارش است.عضو جدید دیگر ارتش پاویلیون اچ پی نمایشگر گیمینگ HP Pavilion Gaming 32 HDR است. این نمایشگر همانطور که از نامش پیدا است 32 اینچی بوده و به لطف پشتیبانی از فناوری HDR کنتراست بیشتری را هنگام نمایش تصاویر دارا خواهد بود. از سوی دیگر با توجه به نرخ به‌روزرسانی بالا و پشتیبانی از فناوری Radeon FreeSync تصاویر روانتر بوده و احتمال پارگی تصاویر پایین می‌آید. این نمایشگر دارای نرخ‌ به‌روزرسانی 75 هرتز و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه و رزولوشن 2560X1440 پیکسل است.

همانطور که مشاهده می‌کنید میزان حاشیه این نمایشگر نسبتا خوب و قابل قبول است و طراحی پایه آن از نقاط قوت دستگاه به‌شمار می‌آید.

سرانجام آخرین دستگاهی که امروز توسط اچ پی رونمایی شده کامپیوتر دسکتاپ گیمینگ اچ پی موسوم به HP Pavilion Gaming Desktop 690 و 790 است. این دو کیس آماده از طراحی یکسانی برخوردار هستند، اما مدل 790 مشخصات سخت‌افزاری بهتری را دارا است. هر دو کامپیوتر به نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل مجهز شده‌اند. مهمترین تفاوت دو دستگاه میزان رم آنها است. در مدل 690 حداکثر میزان رم قابل سفارش 16 گیگابایت رم DDR4 است، اما مدل 790 تا 64 گیگابایت رم DDR4 را نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت و زمان عرضه سری جدید پاویلیون به شرح زیر است:

  • لپ‌تاپ گیمینگ اچ پی پاویلیون 15 از تاریخ 27 ماه مه با قیمت پایه 799 دلار عرضه خواهد شد.
  • کامپیوتر دسکتاپ اچ پی پاویلیون گیمینگ 690 از 15 آوریل یعنی تنها 4 روز دیگر با قیمت پایه 549 دلار عرضه خواهد شد.
  • کامپیوتر دسکتاپ اچ پی پاویلیون گیمینگ 790 از تاریخ 30 آوریل با قیمت پایه 649 دلار عرضه خواهد شد.
  • نمایشگر اچ پی پاویلیون 32 نیز از تاریخ 11 ماه مه با قیمت 499 دلار عرضه خواهد شد.

 




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار