کد خبر: ۱۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 12
پس از جدایی راجا کودوری از AMD، حالا یکی دیگر از مدیران ارشد آن قصد جدایی از بخش گرافیک را دارد. در تازه‌ترین آنها «کریس هوک»، سکان دار بخش بازاریابی AMD با نزدیک به دو دهه سابقه کار در این کمپانی، آنجا را ترک می کند.
به گزارش آی تابناک : کریس هوک در سال 2001 به ATI ملحق شد که بعدتر توسط AMD خریداری شد. تا سپتامبر 2017 او سرپرست ارشد بخش بازاریابی جهانی و رپورتاژ آگهی Radeon Technologies Group بود. در اکتبر همان سال هوک به سمت سرپرستی بازاریابی جهانی محصول منتقل شد. هوک با زبان طنز به روزهای ملحق شدن به ATI پرداخته است و چگونه در ATI یک اتاق مخصوص برای سیگاری‌ کشیدن وجود داشته است. به گفته او در آن زمان تنها یک تلویزیون کوچک 14 اینچی سیاه و سفید در کل دفتر وجود داشته است، فناوری ساخت ترانزیستورها از میکرون فراتر نرفته بود و 320x240 پیکسل، وضوح تصویر بالا محسوب می‌شد. هوک در شرایطی این کمپانی را ترک می کند که نسبت به گذشته در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.
AMD ضمن تأیید این جدایی، از جایگزین کردن او با سارا مارینکوریک خبر داده است که او نیز نزدیک به 20 سال سابقه کار در AMD را دارد. با این تغییر، در مراسم معرفی نسل بعدی محصولات AMD شاهد بر روی سن رفتن ساسا خواهیم بود. برخی گمانه زنی‌ها حاکی از احتمال ملحق شدن هوک به اینتل و راجالا کودوری است.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار