کد خبر: ۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 12
سال‌های اخیر جز سال‌های بی نظیر برای کسب و کارهای نوپای اینترنتی بوده است که با توجه به رکود موجود در اقتصاد کشور، اهمیت این کسب و کارها که اصطلاحا استارتاپ نامیده می‌شوند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و نام‌گذاری سال ۹۷ به حمایت از کالای ایرانی نیز دلیل مضاعفی شده است تا مسئولین توجه بیشتری را به این کسب و کارها داشته باشند.
به گزارش آی تابناک : سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در بازدید از یک شرکت دانش بنیان در مصاحبه با رسانه‌ها گفت:

ما در سال جدید می‌بایست با پشتیبانی و حمایت از کسب و کارهای جدید، مسیر موفقیت آنها را هموار کنیم و با کمک‌های خود مسیر توسعه را برای آن‌ها باز کنیم.

وی در ادامه و با اشاره به اهمیت حمایت از این کسب و کارها گفت:

سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف و همچنین شرکت‌های دانش بنیان می‌بایست همگی به استارتاپ‌ها کمک کنند تا بتوانند فعالیت خود را ادامه داده و پیشرفت نمایند و نباید کرکره آن‌ها را پایین بکشیم. کسب و کارهای جدید و شرکت‌های استارتاپ مقابل دلالی‌ها ایستاده‌اند و باعث شده‌اند که بسیاری از واسطه گری‌های مضر از بین برود.

ستاری در ادامه افزود:

استارتاپ‌ها به صورت هفتگی رشد می‌کنند و مردم از خدمات آن‌ها بهره‌مند می‌شوند و بیش از پیش با آنها سرو کار پیدا می‌کنند. به طور کلی استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان در ذات خودشان حمایت از کالای ایرانی هستند که می‌بایست طبق فرموده رهبری به آن عمل شود.





منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار