کد خبر: ۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 11
پردرآمدترین شغل های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸ معرفی شدند. این مشاغل که در حوزه تکنولوژی و IT قرار دارند توانسته اند در سال ۲۰۱۸ رتبه مناسبی به دست آورند.

به گزارش آی تابناک : در سال های اخیر تکنولوژی پیشرفت های بسیاری داشته است و توانسته با سرعت بالایی در مسیر رشد قرار گیرد. مشاغلی که در این حوزه وجود دارند نیز توانسته اند از مزایای خیلی خوبی برخوردار شوند. همچنین لازم به ذکر است، کارهای زیادی هم که پیش از این حتی نامشان برایمان آشنا نبود، توانسته اند به مشاغل روز جهان اضافه شوند و گوی رقابت را از سایر شغل‌های قبلی و قدیمی بدزدند.

با این وجود افرادی که این روزها به دنبال شغل در حوزه تکنولوژی هستند، باید دقت بسیاری داشته باشند و در انتخاب شغل خود دقت کنند زیرا از این طریق می توانند درآمد بیشتری برای خود کسب کنند و آینده خوبی داشته باشند.

پردرآمدترین شغل های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸

اینکه این روزها چه مشاغلی از درآمد بهتر و شرایط مطلوب‌تری برخوردارند، برای همه ی افراد مخصوصا جوانان و نوجوانان، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در ادامه قصد داریم تا به ترتیب، فهرست بهترین شغل های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸ را بیان کنیم. با تکراتو همراه باشید!

  1.  توسعه دهنده نرم‌افزار
  2.  تحلیلگر امنیت اطلاعات
  3.  مدیر بخش ارتباطات و فناوری
  4.  تحلیلگر سیستم‌های رایانه‌ای
  5.  مهندس شبکه رایانه
  6.  دانشمند داده
  7.  تحلیلگر اطلاعات تجاری
  8.  توسعه دهنده مرکز داده (دیتاسنتر)
  9.  تکنسین پشتیبانی و کمک به کاربران رایانه
  10. سرپرست امنیت سایبری و داده

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در مورد بهترین شغل های فناوری جهان در سال ۲۰۱۸ ، باید گفت که این مشاغل در برخی کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا از درآمد و شرایط بهتری برخودار هستند. بنابراین بهتر است کارجویان برای بهره‌مندی از مزایای آنها در این دسته ها به فعالیت بپردازند.



منبع : تکراتو 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار