کد خبر: ۱۶۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 11
در سال 2016 گوگل اولین نسل از گوشی‌های هوشمند پیکسل را در دو مدل پیکسل و پیکسل ایکس ال، به عنوان اولین گوشی‌های مستقل خود رونمایی کرد و با اینکه تولیدکننده‌ی این دستگاه ها شرکت اچ‌تی‌سی بود، در نهایت به اسم گوشی‌های ساخت گوگل تمام شدند.
به گزارش آی تابناک : گوشی‌هایی که فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و با وجود مشکلات متعددی که داشتند، باز هم توانستند نظر بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کنند. گوگل هم متقاعد به تولید نسل‌های بعدی این گوشی‌ها شد و سال قبل نسل دوم آنها را روانه‌ی بازار کرد. حالا بعد از گذشت کمتر از دو سال از معرفی نسل ابتدایی گوشی‌های گوگل پیکسل، این شرکت فروش آنها را متوقف کرده است. روز گذشته گوگل اقدام به حذف دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال از سایت فروشگاهی خود کرد و سپس رسما اعلام کرد که فروش پیکسل و پیکسل ایکس ال را خاتمه داده است.

در عوض این دو گوشی که به هر حال با معرفی نسل دوم، پرچمداران قدیمی گوگل محسوب میشوند، به کاربران خرید پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال توسط گوگل توصیه میشود. البته احتمالا این روند توسط گوگل ادامه خواهد داشت و امسال شاهد معرفی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند این شرکت باشیم و سال آینده فروش نسل فعلی متوقف خواهد شد و جدیدترین مدل‌ها به مشتریان پیشنهاد خواهد شد. با اینکه گوگل تولید اولین نسل از گوشی‌های پیکسل را متوقف کرده، اما هنوز میتوان از طریق خرده فروشی‌های مختلف مانند آمازون یا BestBuy این گوشی‌ها را سفارش داد. پیکسل نسل اول با قیمت 399 دلار و نسخه ی ریفربیشد آن به قیمت 299 دلار به فروش میرسد.  




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار