تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 10
فتوای آیت الله خامنه ای امروز در دیدار با جمعی از مسئولان نظام در مورد استفاده از پیام رسان های داخلی بود. ایشان بر ساماندهی فضای کسب و کار تاکید کردند.

به گزارش آی تابناک : آیت الله خامنه ای علاوه بر پرداختن به موضوع استفاده از پیام رسان های داخلی با تبریک اعیاد و ماه رجب، این ایام مبارک را فرصت‌هایی برجسته برای عبادت و توسل خواندند. ایشان افزودند، کلید حل مشکلات، دعا، یاد خدا و اصلاح دل‌ها است و ماه رجب عید کسانی است که قصد اصلاح قلوب خود را دارند.

ایستادگی بر اهداف انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله خامنه‌ای بر لزوم ایستادگی مسئولان بر اهداف اسلام و جمهوری اسلامی تاکید کردند و اعلام نمودند که تقوا و اجتناب از گناه، خیانت و دنیاطلبی برای مسئولان از واجبات است. ایشان روحیه انقلابی و خدمتگزارانه حاکم بر مدیران کشور در دهه ۶۰ را یادآور کردند و خطاب به مسئولان خاطرنشان نمودند آیا آن احساسات و رفتارهای تحسین‌برانگیز را به یاد دارند؟ به گفته ایشان اشکال کار در این است که گاهی ارزش ها فراموش می‌شوند.

استفاده از پیام رسان های داخلی و ساماندهی کسب و کارها

حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود علاوه بر بررسی موضوع استفاده از پیام رسان های داخلی بر لزوم ساماندهی فضای کسب و کار تاکید کردند و آن را  زیربنای اقتصاد کشور خواندند. ایشان همچنین از تبدیل شدن مطالبه ایجاد پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی به مطالبه‌ای عمومی ابراز خرسندی نمودند و گفتند که مسئولان باید امنیت و حریم داخلی مردم و کشور را حفظ کنند. ایشان تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم را حرام شرعی اعلام نمودند.

آیت الله خامنه ای افزودند که متصدیان کار در دستگاه های دولتی و قضایی باید از حریم داخلی زندگی مردم و اسرار آنها مراقبت کنند تا محفوظ بمانند. آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور به نمایندگی از مسئولان، انتخاب شعار حمایت از کالای ایرانی را برای سال ۱۳۹۷، عالمانه و دقیق خواند و افزود که اگر این شعار عملیاتی شود، اشتغال، رفاه و درآمد مردم افزایش خواهد یافت.

 


منبع : آخرین خبر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار