کد خبر: ۱۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 09
شرکت معتبر و مطرح یوروکام (Eurocom) یکی از سازندگان نوت بوک های گیمینگ و ایستگاه کاری خاص است؛ این شرکت به تازگی یک سری جدید از لپ تاپ های خود را که برای کاربردهای سنگین و بازی طراحی شده اند، با پردازنده های جدید اینتل معرفی کرده است. Q6 Gaming دارای ضخامت بسیار پایین بوده و برای کاربرانی که نیازمند نوت بوک های باریک با عملکرد بالا هستند، مناسب است.

به گزارش آی تابناک : این محصولات از CPU توانمند نسل هشتمی اینتل با نام Intel Core i7-8750H بهره برده و رندرهای گرافیکی آن را نیز کارت گرافیک GeForce GTX 1070 بر عهده دارد. این کارت گرافیک از سری کم مصرف Max-Q انویدیا است. امکان نصب تا دو اسلات رم DDR4 با فرکانس 3000 مگاهرتز و ظرفیت 32 گیگابایت نیز به خوبی از پس سنگین ترین پردازش ها بر خواهد آمد.

Eurocom مدل Q6 را تنها با ضخامت 18.6 میلی متر طراحی کرده و متریال اصلی آن از آلومینیوم فشرده است. یک ذخیره ساز 2.5 اینچی به همراه یک ماژول SSD M.2 NVME نیز برای آن در نظر گرفته شده است. شبکه ترکیبی WAN 802.11ac و بلوتوث 5.0، امکان استفاده از شبکه LTE/4G و عرضه در 3 نمایشگر مختلف شامل 3 گونه 15.6 اینچی با دقت های FHD و 4K به همراه فرکانس های 60 هرتز و 120 هرتز از جمله دیگر موارد قابل اشاره در نوت بوک دلربای Q6 یوروکام است.






منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار