کد خبر: ۱۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - 2018 April 09
۱۱ بیت استودیوز (۱۱ bit studios) که برای عنوان This War of Mine شناخته می‌شود، یکی دیگر از بازی‌های بزرگ خود یعنی Frostpunk را در اواخر ماه جاری برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌کند و ظاهراً قرار است که علاوه بر این پلتفرم، آن را را در تاریخ دیرتری بر روی کنسول‌ها نیز به انتشار برساند.

به گزارش آی تابناک : طی گفت و گویی که دوال‌شاکرز با مدیر بازایابی Forstpunk یعنی Karol Zajaczkowski در رویداد PAX East داشته، وی تایید کرده است که نسخه‌ی کنسولی این عنوان هم‌اکنون در دست توسعه قرار دارد و در اواخر امسال نیز عرضه می‌گردد.

Zajaczkowski بیان داشته است که چون Forstpunk با کیبورد و موس سازگاری بیشتری دارد، تیم سازنده در تلاش است که کنترل‌ها را تطابق داده و کاملاً از این موضوع اطمینان یابد که "هنگام تجربه‌ی Frostpunk بر روی کنسول‌ها، درگیر چالش‌های خود بازی باشید نه چالش‌ها و مشکلات ناشی از کنترلر”.

به نظر می‌رسد که Frostpunk برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دست ساخت باشد گرچه سازندگان جزئیات مشخصی را به اشتراک نگذاشته‌اند. Zajaczkowski در خصوص احتمال عرضه‌ی این بازی برای نینتندو سوئیچ نیز به این موضوع اشاره داشته است که به دلیل تفاوت‌های سخت‌افزاری این کنسول با رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، از این کار مطمئن نیستند. وی اظهار داشته که تیم سازنده باید آزمایش و بررسی کند که آیا این عنوان با کیفیت مناسب و مطلوب بر روی سوئیچ اجرا می‌شود یا خیر. در حالی که او پاسخ منفی به این احتمال نداده، اما اعلام داشته است که پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در اولویت قرار دارند.

Frostpunk در ۲۴ آوریل مصادف با ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار